Compania BrandTailors, partenerul în consultanţa de brand al Cadbury România, a finalizat un nou concept de ambalaj pentru ciocolata Kandia, care se regăseşte şi la nivel structural, menit să susţină beneficiile funcţionale şi emoţionale ale mărcii şi să ajute brand-ul să se diferenţieze de competiţie.
În contextul în care piaţa de ciocolată a devenit foarte dinamică şi competitivă în ultimii ani, brand-ul Kandia a simţit nevoia unor transformări pentru a se adapta la noile nevoi. Astfel, echipa BrandTailors a fost însărcinată să dezvolte un nou concept de ambalaj care să răspundă nevoilor consumatorilor, ancorat în beneficiile funcţionale şi emoţionale ale mărcii. Împreună cu noul concept de ambalaj a luat naştere şi noul design structural al tabletei care insistă pe principalul beneficiu emoţional: te îndeamnă să îţi exprimi sentimentele.
„Kandia este un brand valoros pe care echipa noastră îl iubeşte foarte mult. Dezvoltarea noului concept de ambalaj a fost o provocare pentru noi tocmai pentru că am încercat şi de astă dată să venim cu o soluţie care să facă o reală diferenţă la raft şi să devină un etalon pentru piaţa românească de ciocolată. Tema pe care am primit-o din partea echipei Cadbury n-a fost nici pe departe simplă, mai ales în contextul în care Kandia avea deja un ambalaj cu un grad mare de recognoscibilitate pe care tot noi îl dezvoltasem cu câţiva ani în urmă”, declară Beatrice Daniş – Managing Partner BrandTailors.
Noua abordare grafică dezvoltată de Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, a avut ca scop şi revitalizarea identităţii de brand în vederea creşterii impactului la raft. „Noua direcţie grafică îşi are rădăcina în însuşi atributul principal al produsului – untul pur de cacao- care îi conferă ciocolatei o topire delicată şi un gust deplin, abundent. Design-ul structural al tabletei a fost conceput în concordanţă cu noua poziţionare a mărcii: ciocolata care te îndeamnă să îţi exprimi dragostea în formele sale multiple. Astfel că pe alveole sunt enumerate sentimentele pe care Kandia le inspiră: iubire, bucurie, tandreţe etc.”, spune Janos Kurko – Creative Partner BrandTailors.
Compania Cadbury a lucrat paralel la îmbunătăţirea ofertei de produs şi inovarea portofoliului: reţeta cu unt de cacao pur, extinderea portofoliului cu noi sortimente, venind în întâmpinarea nevoilor şi cerinţelor consumatorilor, exprimate prin intermediul cercetărilor de piaţă desfăşurate. Rebranding-ul a vizat şi portofoliul de praline Kandia, care a suferit o transformare la nivel de design de ambalaj, în linie cu noua imagine a brand-ului.
Echipa de lucru pentru acest proiect a fost: Beatrice Daniş – Managing Partener, Janos Kurko – Creative Partner, Alina Crangă – Account Manager, Mihai Părpălea – Desktop Publisher. La acest proiect a lucrat şi un fost membru al echipei BrandTailors căruia îi apreciem efortul: Adrian Stănculeţ – Senior Graphic Designer.
{mosloadposition user10}