BrandTailors – companie de consultanţă şi design de brand – continuă procesul intern de regândire a structurii echipei şi descentralizare decizională prin numirea Andreei Florea la conducerea departamentului de strategie de brand.
Andreea Florea va ocupa funcţia de Brand Strategy Coordinator al BrandTailors începând cu data de 1 mai 2011 şi va coordona activitatea de strategie a companiei, atât pe proiectele de consultanţă de brand, cât şi pe cele de branding digital şi comunicare de brand.
„Andreea are calităţi de lider, are carismă şi siguranţă de sine, iar asta face ca ceilalţi membri ai echipei să o urmeze în toate activităţile pe care le întreprinde. Ea reuşeşte să ofere soluţii de brand admirabile pentru toate proiectele pe care le coordonează, creând premisele corecte pentru o sinergie perfectă între knowhow-ul clientului şi intuiţia consultanţilor şi designerilor BrandTailors. Acestea sunt parte din motivele care m-au determinat să o numesc pe Andreea în poziţia de Brand Strategy Coordinator.” – Beatrice Daniş, Managing Partner
Necesitatea acestei funcţii a venit odată cu lărgirea portofoliului de clienţi care aleg să-şi consolideze brand-ul pe care l-au dezvoltat anterior, cu ajutorul echipei BrandTailors. Această consolidare constă în menţinerea consecvenţei brand-urilor cu liniile strategice creionate deja şi se concretizează prin intermediul proiectelor de branding digital sau comunicare de brand dezvoltate ulterior proiectului de consultanţă de brand.
„În noua mea calitate de coordonator al departamentului de strategie al BrandTailors, nu pot decât să reiterez mândria de a face parte din cea mai bună echipa de branding şi de a putea transmite, la rândul meu, pasiunea pentru branding şi pentru excelenţa profesională care mi-au fost insuflate în egală măsură de către echipa şi clienţii BrandTailors.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator
Pe lângă rolul de coordonare a activităţii întregului departament de strategie, Andreea se va ocupa în mod particular de dezvoltarea strategiilor de brand pentru proiectele de branding de produs şi va fi mentorul noilor talente parte a departmentului de strategie al BrandTailors.
„Cel mai mare merit pe care îl poate avea un şef de companie este acela de a-şi fi identificat şi crescut succesorul. Cred cu tărie că Andreea este persoana care mă va putea înlocui cu succes atunci când va fi pregătită. Având o echipă de management tânără, BrandTailors va reuşi cu siguranţă să stabilească in continuare premiere într-o industrie atât de efervescentă.” Beatrice Daniş, Managing Partner
Andreea Florea s-a alăturat echipei BrandTailors în septembrie 2008, pe poziţia de Office Manager şi după 6 luni a evoluat către poziţia de Project Manager, apoi a devenit consultant de brand pe proiecte de branding de produs şi branding de servicii. Până în prezent Andreea a contribuit la crearea unor brand-uri precum Naturlich, Azuga Apă de Izvor, Covasna Tărâmul Apelor, Generis sau HapiHap şi la consolidarea Rarăul, Lăptic LaDorna, Antena 1, BCR Open, Fulga, Kandia sau Măgura.