de afaceri cu 20%
BrandTailors, liderul pieţei de consultanţă de brand, a înregistrat la finalul anului 2011, o cifră de afaceri consolidată de 895.000 de euro, în creştere cu 20% faţă de 2010, când valoarea acesteia atingea suma de 742.000 de euro. Creşterea este cu atât mai semnificativă cu cât, în comparaţie cu 2009, procentul de creştere a fost de peste 70%. Astfel, în ultimii doi ani, cifra de afaceri a companiei de strategie şi design de brand aproape s-a dublat.
"În ciuda situaţiei dificile a pieţei şi a amprentei lăsate de contextul socio-economic asupra întregii industrii de branding, în 2011 echipa BrandTailors a dezvoltat peste 20 de proiecte, parte dintre acestea urmând a fi lansate în prima jumătate a acestui an. Tot în 2011, valoarea serviciilor BrandTailors a fost reconfirmată de câştigarea a două premii în cadrul competiţiei globale ReBrand 100, pentru proiectele de rebranding Rarăul şi BCR Open România, şi de câştigarea unicului premiu Effie deţinut de o companie de consultanţă de brand din România, pentru programul de activare a brand-ului Rarăul." – Beatrice Daniş, Managing Partner
În 2012, BrandTailors îşi propune lansarea a nu mai puţin de 22 de proiecte, atât pentru clienţii consacraţi – Albalact, Kandia Dulce sau Interstar Chim – cât şi pentru companii nou-intrate în portofoliul firmei – Novation Wave, Honey Factory sau Fabryo.
Pentru anul în curs, conducerea BrandTailors urmăreşte fundamentarea noii structuri organizaţionale a companiei, prin consolidarea echipei de creaţie şi design de brand. În vederea facilitării şi creşterii calitative a proceselor de dezvoltare a soluţiilor de creaţie şi design de brand, din rândul actualei echipe noi membri vor îndeplini roluri decizionale, implicându-se în managementul companiei.