Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors lanseaza Naturlich, primul brand de retail de mobilier creat de o companie

de consultanta de brand

Provocarea lansată de către managementul producătorului român de mobilă Larix echipei BrandTailors a fost de a găsi soluţia care să transforme magazinele deţinute de către companie într-un brand propriu, cu misiunea de a inspira consumatorului soluţii de mobilare şi decorare a spaţiului său cel mai intim, căminul.

În urma unui amplu proces care a cuprins un audit al brand-ului şi al categoriei, plus o serie de workshop-uri strategice, consultanţii BrandTailors au identificat avantajele competitive ale acestui tip de afacere, precum şi anumite caracteristici ale consumatorilor.
„Am încercat să generăm o soluţie de brand ţinând cont de importanţa egală a celor trei coordonate ale unui brand de retail – calitatea şi diversitatea produselor pe care trebuie să le ofere, disponibilitatea şi eficienţa serviciilor care merg înspre consumator şi experienţa plăcută de cumpărare pe care acesta trebuie să o aibă. Ideea noului brand s-a născut din confluenţa acestor trei tipologii de elemente şi se rezumă la eliminarea cuvântului ”nu” din conversaţiile cu clienţii.” – Anca Tăzlăoanu, Brand Consultant

Astfel, noul brand de retail se poziţionează ca ”magazinul nemţesc cu suflet românesc”, sintagmă care redă armonia dintre calitatea şi organizarea în stil ”nemţesc” a produselor şi serviciilor, respectiv disponibilitatea şi profesionalismul consultanţilor din magazin. ”Nu” a fost înlocuit de ”da” şi, în acest context, soluţiile pentru numele, respectiv sloganul brand-ului, au decurs firesc.

Naturlich – pentru românescul ”desigur, bineînţeles” – este un brand care raspunde afirmativ unei întregi serii de probleme care apar odată cu nevoia de mobilare şi decorare a casei, nevoie din care s-a dezvoltat şi sloganul brand-ului, ”mobilier und decoraţiuni”.

„A crea un brand de retail de mobilă şi decoraţiuni care să capete importanţă pe piaţa românească este într-adevar dificil. Aşa că noi am spus “da!”, am îndrăznit şi avem încrederea că, în timp, Naturlich va deveni un brand puternic şi valoros, pentru că, aşa cum a făcut-o şi clientul nostru, echipa BrandTailors şi-a pus toată expertiza în slujba acestui proiect, dăruindu-se cu toata pasiunea.” – Beatrice Daniş, Brand Strategist

În asentimentul identităţii verbale a brand-ului, identitatea vizuală îmbină iniţiala numelui cu semnul exclamării într-o construcţie compactă, cu o cromatică ce aduce în atenţie galbenul – pentru a susţine fonetica exclamativă a numelui brand-ului.

„Am ales culoarea galben deoarece, în contrast cu griul sau cu universul cromatic al mobilei, are cel mai înalt grad de vizibilitate într-un spatiu de retail, dublat de avantajul de a induce consumatorului sentimentul de căldură şi familiaritate, într-un spaţiu de unde să poată alege obiecte pentru acasă.” – Ovidiu Pop, Senior Brand Designer

Echipa BrandTailors care a participat la dezvoltarea proiectului este alcătuită din: Anca Tăzlăoanu, Andreea Florea – audit de brand, Beatrice Daniş, Anca Tăzlăoanu, Andreea Florea – strategie de brand, Beatrice Daniş – identitate verbală şi retorică, Ovidiu Pop, Beatrice Danis – identitate vizuală, Andreea Florea, Ionuţ Militaru – project management.

Bucuresti, 01.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.