liderul industriei de branding din Romania
Potrivit rezultatelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe, compania BrandTailors a înregistrat la finalul anului 2010 o cifră de afaceri de 742.000 euro, în creştere cu 42% faţă de anul 2009. Cifra de afaceri cu aproximativ 10% mai mare faţă de următorul clasat face ca BrandTailors să revină pe poziţia 1 în clasamentul companiilor de consultanţă de brand din România, poziţie pe care a deţinut-o ultima dată în anul 2006.
„Am ştiut, încă de la finalul anului 2010, ca poziţia noastră în clasament se va modifica şi, odată cu publicarea rezultatelor oficiale, am primit confirmarea. Anul trecut a fost unul extrem de bun pentru compania noastră care, în 2010, a lansat 20 de proiecte pentru clienţi reputaţi precum Pepsico, Albalact, LaDorna, Kandia sau Antena 1.” – Beatrice Daniş, Managing Partner
În contextul în care piaţa de branding a crescut cu aproximativ 15% în 2010, creşterea cifrei de afaceri cu 42% face din BrandTailors compania cu cea mai bună evoluţie în rândul primilor 3 jucători din industria de consultanţă de brand din România. În lumina nou-anunţatelor rezultate, BrandTailors înregistrează o cotă de piaţă în valoare de aproximativ 20%.
Managementul companiei estimează că cifra de afaceri în anul 2011 va înregistra un nivel similar cu cel din 2010. De la începutul anului, BrandTailors a lansat 10 proiecte pentru brand-uri precum Smartree, Kandia sau Naturlich şi preconizează ca până la finele anului să mai lanseze un număr de 13 proiecte, atât pentru clienţii consacraţi, cât şi pentru companii nou-intrate în portofoliu: TetraPak, Interstar Chim sau Scandia Foods.
Anul 2011 reprezintă pentru BrandTailors anul consolidării echipei şi mai ales al implementării unei noi structuri manageriale. De la începutul acestui an au fost numiţi doi noi şefi de departamente, respectiv Alina Crangă – Client Service Coordinator şi Andreea Florea – Brand Strategy Coordinator, funcţii pe care până nu demult le îndeplineau partenerii fondatori ai companiei. Procesul va continua, iar până la sfârşitul anului noi oameni se vor alătura echipei manageriale conduse de Beatrice Daniş.
„Cu riscul de a-mi îndepărta atenţia de la performanţa financiară a companiei, consider că investiţia într-o echipă managerială tânară, crescută din rândul angajaţilor companiei va ajuta BrandTailors să evolueze din punct de vedere al proceselor de lucru, contribuind, astfel, decisiv, la crearea unei structuri sustenabile care să transforme pe termen lung BrandTailors într-un lider incontestabil al pieţei de consultanţă de brand din România.” – Beatrice Daniş, Managing Partner