functie de cele patru linii de business pe care le vizeaza
BrandTailors finalizează procesul de specializare a echipei de lucru şi definire a competenţelor profesionale în funcţie de patru linii de business principale: branding de produs, branding de servicii, branding digital şi comunicare de brand. În conformitate cu noua structură a companiei, coordonatorii celor patru divizii sunt: Anca Tăzlăoanu – responsabilă de proiectele de branding de servicii din poziţia de Brand Consultant, Andreea Florea – Brand Strategy Coordinator – se ocupă de proiectele de branding de produs, iar Beatrice Daniş coordonează proiectele de branding digital şi de comunicare de brand din poziţia de Brand Strategist.
„În ultimii doi ani am încercat să fac un transfer cât mai mare de know-how de consultanţă de brand către colegele mele Anca şi Andreea , astfel încât eu să mă pot ocupa de activitatea de strategie necesară continuării proiectelor de consultanţă de brand pe care le dezvoltăm cu preponderenţă. În felul acesta, dezvoltarea şi creşterea BrandTailors va fi facilitată şi prin intermediul unor surse de business colaterale serviciilor de branding, asigurându-ne un parcurs de durată alături de clienţii noştri.” – Beatrice Daniş, Brand Strategist
Procesul de reorganizare a debutat la sfârşitul anului 2008 cu regândirea departamentului de mangement de proiect, astfel încât pe fiecare dintre cele patru tipuri de servicii profesionale să existe o persoană specializată şi a continuat în 2009 cu regândirea departamentului de design pe o structură care să acopere toate tipurile de competenţe, respectiv branding de produs, branding de servicii, branding digital şi comunicare de brand. Cristalizarea noii formule în departamentul de strategie a debutat în 2010, odată cu recrutarea Ancăi Tăzlăoanu.
„Noua structură organizaţională facilitează o responsabilizare mult mai mare a fiecărui membru al echipei şi în consecinţă mă aştept la o creştere a volumului şi a ponderii veniturilor pe fiecare dintre cele patru tipuri de servicii oferite de BrandTailors.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator
Pentru fiecare dintre cele patru linii de business, echipa de proiect include un manager de proiect, un specialist în strategie şi cel puţin un om de creaţie, fiecare dintre ei specializaţi şi dedicaţi unui tip de serviciu.
„Regândirea proceselor de lucru durează de trei ani, timp în care am desfăşurat peste 50 de proiecte. Nu întâmplător departamentul de strategie a fost cel din urmă reorganizat: strategia de brand este competenţa care a consacrat şi impus BrandTailors drept o companie reputată, datorită capacităţii de a gândi platforme de brand relevante şi diferenţiatoare cu „termen de valabilitate” îndelungat, pe pieţe hiper-competitive.” – Anca Tăzlăoanu, Brand Consultant