igienico-sanitara prin crearea Lila Camilla
Creat pentru a consolida noul portofoliu de brand-uri al Vrancart, Lila Camilla – noul brand de produse de hârtie igienico-sanitare semnat de Brandtailors – este o noutate pe piaţă, fiind primul brand conceput cu scopul stabilirii unei legături emoţionale între produse şi consumatorul final, aspect neglijat până în prezent în cadrul categoriei şi manifestat exclusiv în execuţiile de comunicare.
„În timp ce majoritatea brand-urilor autohtone de hârtie igienică şi prosoape de bucătărie recurg, mai degrabă, la asigurarea unor asocieri de ordin senzorial al produselor – parfum, textură, culoare – în rândul consumatorilor, brand‑ul Lila Camilla se diferenţiază net în mintea acestora prin faptul că stabileşte o legătură puternică bazată, în primul rând, pe nevoia de curăţenie şi sterilizare, fundamentală, de altfel, pentru întreaga categorie.” – Andreea Florea, Client Service Partner
Memorabilitatea brand-ului este asigurată prin întrebuinţarea unui nume cu muzicalitate, iar sloganul „Zâna curăţeniei” şi asocierile, sonore şi vizuale, cu muşeţelul, sprijină poziţionarea brand‑ului Lila Camilla drept agentul sterilizator pentru întreaga casă.
„Design-ului de ambalaj centrat pe zâna curăţeniei, utilizarea culorilor alb, bleu, albastru şi verde şi florile de muşeţel corespondente teritoriului vizual al brand-ului, sporesc şi definitivează gradul de asociere al Lila Camilla cu nevoia de curăţenie perfectă, mult dorită de consumator.” – Melania Moisi, Group Creative Director
Membrii echipei Brandtailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Beatrice Daniş – strategie de brand, Diana Papuc – concept creativ, Melania Moisi – design de ambalaj, Anca Andronescu şi Andreea Florea – management de proiect, Mihai Părpălea – procesare imagine şi pregătire de tipar.