BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat, în cursul anului 2010, 20 de proiecte de branding, rebranding, package design, comunicare digitală sau activare de brand.
Activitatea echipei BrandTailors s-a concentrat, în anul 2010, pe o serie de provocări adresate atât de clienţi aflaţi deja în portofoliul companiei, cât şi de noi clienţi, care au ales BrandTailors drept consultantul lor pentru schimbarea identităţii de brand, pentru construirea unui brand sau pentru dezvoltarea unor componente ale identităţii existente.
Astfel, până la sfârşitul lunii noiembrie, compania BrandTailors a lansat, pentru 16 brand-uri, următoarele 20 de proiecte:
– 3 brand-uri nou-lansate, respectiv HapiHap, Azuga Apă de Izvor şi Generis;
– 10 proiecte de rebranding dezvoltate pentru Zuzu, Rarăul, Kandia, Măgura, Star, Tasty, Antena 1, Poiana Soarelui, Monsena şi AMP;
– 3 proiecte de package design realizate în vederea consolidării portofoliilor de produse – Azuga Apă de Izvor (apa carbogazoasă), Silvana (caramele), LaDorna (lapte proaspăt);
– 3 proiecte de branding digital dezvoltate de către divizia Community BrandTailors pentru Ţiriac Holdings, Monsena şi Azuga Apă de Izvor;
– 1 proiect de activare a brand-ului Rarăul.
”Mare parte din proiectele finalizate au fost câştigate în cadrul unor licitaţii încă din anul 2009, tendinţă ce s-a menţinut şi în 2010. Astfel, în portofoliul BrandTailors au intrat 15 noi companii pentru care dezvoltăm proiecte ce vor fi lansate anul viitor. Printre acestea pot aminti, deocamdată, de Titan, Tetrapak, Smartree, Petrom, Macromex, Interstar Chim şi 7Spice – divizie a grupului Vel Pitar”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
Previziunile managementului companiei pentru anul 2010 au estimat o creştere a cifrei de afaceri faţă de 2009, tocmai în baza paletei extinse de proiecte intrate în derulare şi finalizate de consultanţii şi designer-ii BrandTailors.
“Din punct de vedere al indicatorilor financiari, cifrele de anul acesta ne aduc două motive de bucurie: o creştere evidentă faţă de 2009 şi o creştere semnificativă faţă de 2008, an-reper pentru industria de consultanţă de brand din România. Am convingerea că şi anul acesta vom continua să creştem şi, în consecinţă, vom depăşi nivelul de 20% cotă de piaţă, înregistrat în 2009 – top 10 jucători”, a adăugat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
În momentul de faţă, compania BrandTailors are în derulare un număr de aproximativ 20 de proiecte prevăzute a fi lansate în prima jumătate a anului 2011, jumătate dintre acestea fiind lansări de brand-uri noi.
“Dacă 2010 a fost anul proiectelor de rebranding, tipologie de proiect care ne-a consacrat, anul 2011 va confirma definitiv valoarea echipei pe care o conduc, odată cu introducerea în piaţă a unei serii de brand-uri noi construite pe fundaţii solide, fapt ce le va asigura succesul pe piaţa din România”, a concluzionat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.