BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat proiectul de rebranding al companiei Monsena.
La sfârşitul anului 2009, consultanţii BrandTailors au fost abordaţi de către fondatorii companiei de servicii B2B Monsena, specializată în furnizarea, proiectarea, procesarea şi implementarea soluţiilor de acoperişuri fălţuite şi faţade ventilate. Brieful înaintat iniţial echipei BrandTailors a avut ca şi cerinţă centrală împrospătarea graficii website-ului corporate.
Pornind de la cerinţele specifice venite din partea echipei Monsena, consultanţii BrandTailors au mers un pas mai departe şi au demarat o serie de interviuri cu cele două categorii de audienţă ale companiei: arhitecţii şi constructorii. Cercetările au evidenţiat faptul că instrumentul de comunicare on-line pe care-l folosea Monsena era mai degrabă ineficace, în mare parte din cauza lipsei unei viziuni corporatiste convingătoare. Astfel, echipa Monsena şi cea a companiei BrandTailors au identificat nevoia derulării unui program de rebranding care să definească premisele favorabile dezvoltării Monsena într-un brand unic pe piaţa produselor şi serviciilor de construcţii.
“Monsena dă formă celor mai îndrăzneţe idei”, promisiunea brand-ului articulată de către consultanţii BrandTailors, s-a dovedit a fi expresia fidelă a credo-ului organizaţiei. Pentru a alinia identitatea vizuală credo-ului Monsena, Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, a abordat o manieră de execuţie atipică, construind logo-ul în plan vertical pentru a sugera ideea de semnalizare, printr-un totem, a amprentei pe care Monsena o lasă pe fiecare clădire în a cărei realizare se implică.
„Ideea mi s-a părut extrem de potrivită pentru acest client, întrucât, dincolo de legătura cu specificul activităţii, verticala are şi conotaţia creativităţii, şi a noului, a păstrării direcţiei şi a calităţii, dincolo de compromisuri”, a declarat Janos Kurko – Creative Partner BrandTailors.
“Programul de rebranding implementat alături de echipa de management Monsena confirmă faptul că valoarea profesională a echipei pe care o conduc rămâne una incontestabilă, atât în cazul programelor de branding de servicii, cât şi în cazul celor de branding de produs, arie de expertiză în care consultanţii BrandTailors şi-au dovedit eficacitatea în nenumărate ocazii” – Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
Membrii echipei care au contribuit la rebranding-ul Monsena sunt: Beatrice Daniş şi Monica Dumitriu – strategie de brand, Alina Crangă, Cristina Ionescu şi Ionuţ Militaru – project management, Janos Kurko şi Beatrice Daniş – concept creativ, Ovidiu Pop, Vlad Neuman şi Lehel Mako – dezvoltare grafică, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.