BrandTailors, compania de strategie şi design de brand, a finalizat proiectul de re-branding pentru Perla Covansei.
La începutul lunii septembrie, compania Perla Covasnei SA, deţinătoare a brand-ului Perla Covasnei a înaintat echipei BrandTailors cererea de a dezvolta o nouă soluţie de identitate vizuală şi design de ambalaj care să surprindă adevărata expresie a personalităţii brand-ului, asigurând totodată diferenţierea faţă de competiţie în contextul oferit de segmentul „value” al apelor minerale.
Auditul de piaţă desfăşurat de către consultanţii BrandTailors a relevat faptul ca elementele vizuale reprezentând „apa” şi „muntele” sunt laitmotivul acestei categorii ţin permisivă la inovaţii. “În uma auditului a devenit evident faptul că diferenţierea de ceilalţi competitori putea fi făcută introducerea unei noi maniere grafice şi a unei serii de simboluri desprinse din natură care să fi fost ignorate anterior de brand-urile din această categorie de produs.”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
Soluţia venită din partea designerilor BrandTailors a fost aceea de a reda prin intermediul picturii două simboluri care îmbină naturaleţea şi valoarea istorică a zonei Covasna: cetatea şi calul. Combinând potenţialul asociativ al cetăţii (tradiţie, stabilitate, continuitate, încredere) cu cel al simbolurilor ecvestre (libertate, nobleţe, forţă, dinamism), noua identitate vizuală Perla Covasnei individualizează valorile brand-ului, reuşind totodată să-l diferenţieze în raport cu competiţia.
“Design-ul de logotip, prin forma fluidă a literelor şi prezenţa elementelor decorative, aminteşte de majusculele supra-decorate de pe primele pagini ale cărţilor de poveşti. Mai mult, inserarea organică a textului „din 1904” în logotip întăreşte impresia unitară de spaţiu feeric şi tradiţie autentică.”, a concluzionat Melania Nemeş, Senior Graphic Designer BrandTailors.
Perla Covasnei reprezintă cel de-al doilea proiect de re-branding pe piaţa apelor minerale dezvoltat de echipa BrandTailors după Bankia, brand-ul de apă minerală deţinut de compania Coca-Cola pe piaţa bulgară. “La începutul anului 2010 vom anunţa finalizarea unui nou proiect de re-branding în această categorie de produs. Cu această ocazie am certitudinea că vom putea face cu adevărat dovada faptului că designerii şi consultanţii BrandTailors au o expertiză de neegalat pe zona de FMCG în piaţa din România”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BranTailors.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Florea – de brand, Nemeş – concept creativ şi design de ambalaje, Cornelia Paşcalin si Bianca Dumitraşcu – ilustraţii, Mihai Parpalea – şare imagine şi pregătire de tipar, Andreea Florea si Janos Kurko – de proiect.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}