BrandTailors – companie de consultanţă şi design de brand – obţine un premiu Silver pentru programul de activare de brand Rarăul în cadrul celei de-a opta ediţii a festivalului Effie, care premiază eficienţa în publicitate.
BrandTailors deschide seria câştigătorilor la festivitatea de premiere a Romanian Effie Awards şi obţine trofeul Silver Effie pentru programul de activare de brand desfăşurat pentru Rarăul. Astfel, BrandTailors devine prima companie de consultanţă de brand din România premiată în cadrul festivalului Effie. Trofeul Silver Effie obţinut în cadrul categoriei Food Products I a premiat performanţa brand-ului Rarăul obţinută în urma programului de activare de brand derulat în vara anului 2010.
„BrandTailors stabileşte anul acesta încă o premieră în piaţa românească de branding. În acest moment suntem unica echipă de consultanţi şi designeri de brand din România care a reuşit să dezvolte un program de comunicare a cărui eficienţă să fie recunoscută în cadrul unei competiţii atât de admirate. Astfel, acest trofeu certifică expertiza inegalabilă pe care BrandTailors o are în materie de management de brand.” – Beatrice Daniş, Brand Strategist
Campania „Ladybug” Rarăul s-a desfăşurat în continuarea procesului de re-branding dezvoltat de aceeaşi echipă BrandTailors. În urma celor două activităţi derulate de către compania Albalact, brand-ul Rarăul a urcat în cadrul categoriei de lapte de pe poziţia 18 deţinută în decembrie 2009 pe poziţia 7 în decembrie 2010.
„Trofeul Silver Effie pe care l-am obţinut pentru brand-ul Rarăul confirmă încă o dată eficacitatea gândirii strategice a echipei BrandTailors. Faptul că premergător programului de activare de brand echipa noastră a dezvoltat şi programul de re-branding premiat cu „Merit” în cadrul competiţiei internaţionale ReBrand 100 dovedeşte că BrandTailors este o companie care dezvoltă cu succes programe de marketing şi comunicare complexe care aduc valoare reală companiilor din portofoliul pe care-l deţinem.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator
Până în anul 2008 Rarăul a fost un brand de lactate activ de 40 de ani pe piaţă ca marcă regională. După ce brandul a fost cumpărat de compania Albalact, Rarăul a fost incredinţat echipei BrandTailors în vederea transformării acestuia într-un brand naţional competitiv pe piaţa de produse lactate din România. Concentrându-se pe provenienţa laptelui, Rarăul aduce în prim-plan faptul că produsele lactate adevărate se fac din lapte de cea mai bună calitate, iar laptele care le stă la bază îşi are originea în inima Bucovinei, ţara florii-de-colţ, la poalele muntelui Rarăul.
„Rarăul devine cel de-al treilea brand din portofoliul companiei Albalact premiat în cadrul competiţiei Romanian Effie Awards (după Fulga şi Zuzu), fapt care dovedeşte că echipa de marketing pe care o conduc a ştiut întotdeauna să-şi aleagă cei mai buni parteneri pentru programele de comunicare menite să susţină eforturile companiei noastre de a creşte brand-uri de valoare. Trofeul obţinut anul acesta demonstrează încă o dată că Albalact, prin cele trei brand-uri, deţine cel mai performant portofoliu de pe piaţa de lapte ambalat din România.” – Cristina Miclea, Marketing Manager, Albalact
Echipa care a contribuit la dezvoltarea programului de activare a brand-ului Rarăul a fost formată din: Cristina Miclea – Marketing Manager Albalact, Celina Condorovici – Brand Manager Albalact, iar din partea BrandTailors, Beatrice Daniş – Brand Strategist, Andreea Florea – Brand Strategy Coordinator, Melania Nemeş – Senior Brand Designer, Janos Kurko – Creative Director, Cristina Ionescu – Account Executive, Anca Andronescu – Account Executive, Ilinca Apetrei – Account Manager şi Mihai Părpălea – Desktop Publisher.