Compania de strategie şi design de brand BrandTailors a creat noile ambalaje pentru gama de lapte cu arome LaDorna. Pentru lansarea acestor produse, consultanţii BrandTailors au creat povestea fantastică a originii laptelui cu arome LaDorna.
Achiziţionat în 2008 de către grupul francez Lactalis, brand-ul LaDorna activa pe piaţa lactatelor pentru copii prin intermediul unui singur SKU – lapte cu ciocolată, comercializat sub denominatorul „lăptic cu ciocolată”. În vederea creşterii penetrării LaDorna în rândul segmentului de audienţă non-adultă, Lactalis decide lărgirea gamei de lapte cu arome cu trei noi sortimente: vanilie, căpşuni şi cacao – disponibile în format Tetrabrick de 200 de ml şi 1 litru.
În acest context, Lactalis a adresat companiei BrandTailors cererea de adaptare a soluţiei grafice existente pe SKU-ul „lăptic cu ciocolată” pentru cele trei noi arome. În urma evaluării brand-ului LaDorna în contextul pieţei de produse lactate specifice consumului în rândul copiilor, compania de consultanţă BrandTailors a supus atenţiei clientului oportunitatea de a aborda această gamă de produse ca pe un sub-brand LaDorna.
„În urma auditului pieţei de lactate şi a brand-urilor de produs ai principalilor producători, a devenit evident că brand-ul LaDorna are un profil matur şi o personalitate serioasă, motive pentru care LaDorna nu poate aboda direct o retorică potrivită universului copiilor. Soluţia noastră strategică a fost aceea de a sindicaliza denominatoarele produselor din gama de lapte cu arome, fapt care a rezultat în dezvoltarea unei extensii de brand sub numele „Lăptic” LaDorna, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
În continuare, conceptul de ambalaj s-a născut din intersectarea a două surse de inspiraţie: nevoia de produs natural a mamelor şi nevoia de senzaţional a copiilor. Judecând aceste două nevoi prin ochii copilului şi totodată prin raţiunea mamei, echipa BrandTailors a încercat să imagineze cea mai naturală manieră de obţinere a laptelui cu arome.
„Senzaţionalul poveştii din spatele produselor „Lăptic” LaDorna stă în originea laptelui cu arome pe care noi ne-am imaginat-o gândind cu mintea unui copil: laptele cu arome LaDorna este special pentru că nu e fabricat ca orice alt produs similar, ci pentru că este dat ca atare de o văcuţă fermecată”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
În vederea dezvoltării grafice a ambalajelor pentru cele trei arome, consultanţii BrandTailors au ilustrat călătoria văcuţei Dulcia însoţită de prietenul ei Vlăduţ în căutarea căpşunilor, florilor de vanilie şi a boabelor de cacao. Grafica ambalajelor a fost executată în maniera „ilustraţie” pentru a imprima sub-brand-ului „Lăptic” LaDorna o personalitate ludică.
„Desenul este una dintre preocupările favorite ale copiilor şi una din preocupările mele favorite. Mi-a plăcut foarte tare să dau viaţă văcuţei fermecate din Vatra Dornei şi să creez acest univers ludic.”, a declarat Cornelia Pascalin, Junior Graphic Designer BrandTailors.
Ipostazele Dulciei şi universul grafic care le încadrează conferă ambalajului un grad mare de impact vizual la nivelul raftului. Conceptul de ambalaj creează totodată şi premisele unei potenţiale intoduceri de noi arome de „Lăptic” LaDorna.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Daniş – audit şi strategie de brand, Cornelia Pascalin şi Beatrice Daniş – concept creativ, Andreea Florea – retorică de brand, Cornelia Pascalin – design grafic, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar, Andreea Florea şi Janos Kurko – management de proiect.
{mosloadposition user10}