din Romania destinat exclusiv barbatilor
Remarcabil prin adresabilitate, noul brand dezvoltat de BrandTailors pentru Scandia Food este o premieră pe piaţa produselor „ready meals” din România. Construit ca element de inovaţie în cadrul industriei de produse alimentare autohtone, Rancho ţinteşte cu precizie în direcţia satisfacerii nevoilor de consum specifice bărbaţilor – saţietate, conţinut ridicat de carne, gust intens şi picant – atât din punct de vedere al tipologiei produselor, cât, mai ales, al imaginii atribuite acestora.
„Cu adresabilitate clară, Rancho reuşeşte să genereze şi inducă asocieri „tari” precum caracterul ferm, masculinitatea şi un ego puternic, în rândul consumatorului ţintă – bărbatul. Prin deschiderea către un segment prea puţin explorat al industriei de produse alimentare din România, odată cu crearea Rancho, am reuşit să impulsionăm necesitatea diferenţierii categoriilor de public şi a nevoilor caracteristice acestora în vederea generării de noi premise care să favorizeze creşterea în categoriile bunurilor de larg consum.” – Anca Tăzlăoanu, Brand Consultant
Prin apelul la o cromatică vie şi la elemente grafice inspirate din filmele western – centura de piele, catarama, teaca de pistolar – design-ul de ambalaj al brand-ului confera produselor distinctivitate, iar identitatea vizuală şi dispunerea acesteia ca linie de separaţie între imaginea produselor şi denominatorii pe care îi evidenţiază asigură brand-ului un grad sporit de vizibilitate la raft.
„Elemente grafice precum ardeiul iute, utilizate în calitate de simbol pentru gloanţe, completează caracterul western, diferit al brand-ului, redând caracterul masculin unic al Rancho şi reflectând atributul definitoriu al acestuia pentru consumatori – gustul intens şi picant” – Silviu Filipovici, Senior Brand Designer
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Anca Tăzlăoanu – consultanţă de brand, Ovidiu Pop şi Silviu Filipovici – identitate vizuală şi design de ambalaj, Mihai Părpălea – procesare imagine şi pregătire de tipar. Mulţumiri speciale: Ionuţ Militaru – Account Executive, fost membru al echipei de proiect BrandTailors.