BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a dezvoltat identitatea vizuală şi design-ul de ambalaj pentru batoanele de ciocolată cu alune Kand’or, brand aflat în portofoliul companiei Kandia Dulce. – Melania Nemeş, Senior Brand Designer
BrandTailors a creat identitatea vizuală şi design-ul de ambalaj pentru noile batoane de ciocolată cu alune de pădure Kand’or, un brand care îşi propune pătrunderea într-un nou sub-segment al pieţei, prin dezvoltarea unui produs disponibil în două variante, batoane de ciocolată cu lapte şi batoane de cicolată amăruie, ambele cu incluzii de alune de pădure întregi.
Kand’or aparţine companiei Kandia Dulce şi se poziţionează drept „batonul de alune cu ciocolată”, ceea ce reprezintă cel mai important avantaj care diferenţiază produsul de celelalte brand-uri de pe piaţa de ciocolată, care, deşi conţin incluzii de alune, nu s-au focusat exclusiv pe abundenţa dată de conţinutul ridicat de alune.
Astfel, noul brand are un design de ambalaj construit în jurul principalului ingredient din compoziţia batonului – cantitatea mare de alune de pădure – şi surprinde calitatea şi gustul desăvârşit al ciocolatei printr-o cromatică specifică ce combină diverse nuanţe de maro cu auriul logotipului.
"Formele organice care caracterizeză limbajul vizual al brand-ului au fost destinate să sprijine poziţionarea acestui brand în segmentul superior de preţ al pieţei de ciocolată. Decizia de a păstra o grafică de ambalaj simplă transmite o singură idee diferenţiatoare – produsul conţine o cantitate mare de alune de pădure." Melania Nemeş, Senior Brand Designer
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Melania Nemeş – concept creativ şi dezvoltare grafică, Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.
{mosloadposition user9}