Contrar estimărilor vehiculate conform cărora piaţa de branding avea să scadă cu 40% anul trecut, BrandTailors finalizează 2009 cu o cifră de afaceri de 2.185.000 RON, respectiv cu doar 3% sub nivelul din 2008.
Pentru BrandTailors anul 2009 a debutat cu creşterea salariilor tuturor angajaţilor şi a continuat cu o investiţie de aproximativ 120.000 euro în lansarea diviziei de branding digital – Community BrandTailors. Astfel, la sfârşitul anului trecut, bugetul de salarii a înregistrat o creştere de 38% faţă de nivelul din 2008.
“În ciuda premiselor economice nefavorabile, am decis creşterea bugetului salarial din dorinţa de a motiva în continuare echipa pe care o conduc astfel încât să funcţioneze la un grad de capacitate peste cel înregistrat în anii trecuţi.”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors
Deciziile echipei manageriale BrandTailors şi-au dovedit validitatea prin numărul record de proiecte lansate în 2009 de către companie. Cele 25 proiecte au fost generate în egală măsură atât de clienţi “tradiţionali” cât şi de clienţi intraţi în portofoliul BrandTailors în 2009.
Astfel, anul trecut, companii de prestigiu precum Albalact, Azuga Waters, Lactalis, Libarom Agri şi Randler au comisionat echipa BrandTailors în vederea dezvoltării unor programe de branding cu grad mare de complexitate.
“Contrar oricăror estimări, în 2009 am realizat un număr mare de proiecte pentru industria de FMCG, surclasând astfel oricare altă companie din piaţa de consultanţă de brand. Acest aspect reprezintă o confirmare a valorii incontestabile pe care o generăm pentru clienţii nostri, în mod particular în cazul proiectelor de branding de produs.”, a adăugat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors
În 2008, compania BrandTailors deţinea o cotă de piaţă de aproximativ 19%, într-o analiză realizată pe baza datelor financiare furnizate de site-ul Ministerului de Finanţe. Astfel, în lumina noilor estimări făcute de către specialişti, 2009 va aduce o creştere a cotei de piaţă a companiei BrandTailors cu cel puţin două-trei procente.
De asemenea, echipa managerială BrandTailors este optimistă în ceea ce priveşte evoluţia companiei în 2010: “Estimez o creştere a cifrei de afaceri cu 15% faţă de 2009. În momentul de faţă avem in derulare peste 20 de programe de branding, 3 dintre acestea fiind câştigate în cadrul unor licitaţii de anvergură în luna mai. Ce mă bucură cel mai tare este faptul că anul acesta am câştigat 5 proiecte de creare de brand pentru 4 companii nou intrate în portofoliul BrandTailors. Iar anul este abia la jumătate.”, a concluzionat Beatrice Daniş.
{mosloadposition user10}