Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors consolideaza valoarea Kandia, printr-o noua identitate de brand si un nou ambalaj

Construită pe principiul valorilor statutare ale Kandia – tradiţie seculară, autenticitate, calitate fără compromisuri – identitatea vizuală dezvoltată de BrandTailors repoziţionează brand-ul drept singular în industria românească a ciocolatei, eliminând şi devansând clişeele atribuite în mod recurent categoriei.

Astfel, noua indentitate a Kandia scoate în evidenţă unica particularitate a cărei importanţă este definitorie pentru piaţa produselor de ciocolată – puritatea şi abundenţa ingredientului de bază, cacaoa, şi plăcerea atribuită gustului acestuia – unificând, totodată, prezenţa brand-ului pe toate sub-categoriile în care îşi face remarcată prezenţa. 

„Contrar tendinţelor actuale de nereliefare corespunzătoare a beneficiilor produselor de ciocolată de pe piaţa din România, impactul noii identităţi vizuale a Kandia este decisiv, prin introducerea unei abordări diferenţiatoare în materie de design de ambalaj în categorie – culorile tari şi formele fluide devin seducătoare pentru consumatori fără să trădeze, însă, realitatea grăitoare, finală, a beneficiului produselor.” – Melania Moisi, Group Creative Director

Experienţa multisenzorială asociată gamei de produse este completată prin intermediul teritoriului vizual al brand-ului care consolidează poziţionarea Kandia drept unică autoritate în materie de ciocolată din România.

„Proiectul Kandia este purtătorul unei valori emoţionale deosebite pentru BrandTailors. Crescut „din faşă”, încă din 2004, a beneficiat, cu sprijinul companiei noastre, de un avânt considerabil atât în piaţă cât şi în inimile consumatorilor, astfel încât să îi urmeze, cu certitudine, o ascensiune fulminantă şi care să confirme, definitiv, caracterul „evergreen” şi notorietatea neegalată a Kandia, de peste 120 de ani pe piaţa produselor de ciocolată din România. Convingerea aceasta porneşte, simplu, de la faptul că, pentru a înţelege şi desăvârşi valoarea brand-urilor create pentru un client de renume, o companie de branding nu trebuie doar să aibă, cunoască şi aprecieze valoarea proprie. Ea trebuie să fie valoarea în sine.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – consultanţă de brand, Ovidiu Pop – design de identitate vizuală, Melania Moisi – design de ambalaj, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 15.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.