Compania de consultanta de brand, BrandTailors anunta finalizarea procesului de schimbare a identitatii sale vizuale. Noua solutie grafica atrage atentia prin implicarea tuturor membrilor echipei in procesul de creatie.
Povestea BrandTailors a inceput in anul 2004 cand vechii colegi de echipa Beatrice Danis si Janos Kurko au decis ca vor sa dezvolte proiecte de comunicare in primul rand eficienta si au fondat compania de strategie si design de brand. In acesti ani de activitate echipa de consultanti si-a cladit un portofoliu de clienti si proiecte care au transformat compania intr-una reputata, reusind sa atraga noi oameni talentati.
In septembrie 2008, rezultatele studiului de evaluare a imaginii BrandTailors in randul mai multor tipuri de audiente relevante pentru categoria de servicii de consultata de brand (clienti actuali, fosti clienti, fosti angajati, presa si clienti ai competitorilor) si rezultatele studiului de evaluare a culturii organizationale (perceptie interna a angajatilor si externa a clientilor si furnizorilor) au relevat doua aspecte definitorii pentru proiectele dezvoltate de echipa BrandTailors: unicitatea solutiei strategice si originalitatea produsului creativ.
“La baza gandirii nostre strategice se afla calitatea parteneriatului pe care-l dezvoltam cu fiecare client, datorita disponibilitatii nostre si a clientilor de a accepta un FEEDBACK direct si onest; astfel reusim sa intelegem nevoile de business dincolo de cele de comunicare. Pe de alta parte, esenta creativitati nostre consta in cautarea fara prejudecati a solutiilor si curajul de a gresi,” – spune Monica Dumitriu – Brand Consultant BrandTailors.
In urma analizei riguroase a rezultatelor celor doua studii, a devenit evident faptul ca pasiunea si nonconformismul cu care majoritatea respondentilor asociau echipa BrandTailors nu se regaseau in identitatea companiei.
„Cand m-am alaturat echipei BrandTailors si am inceput sa ii cunosc mai bine mi-am dat seama ca identitatea vizuala nu reflecta ceea ce se intampla in interior, abordarea era prea corporate pentru oamenii de aici.” comenteaza David Stroe, Graphic Designer BrandTailors.
Conceptul noii identitati vizuale este o ilustrare a filosofiei BrandTailors conform careia “branding-ul este o disciplina subiectiva”. Asa a aparut ideea ca noul logo sa fie desenat din litere de mana create de fiecare membru al echipei, iar teritoriul visual manifestat integral prin intermediul site-ului (www.brandtailors.ro) sa fie alcatuit din simbolurile personalitatii fiecarui om.
„Noua directie grafica este <out of the box> pentru un proces normal de re-branding prin faptul ca toti membrii companiei s-au transformat in designeri si cred ca rezultatul ne va pozitiona intr-un maniera distinctiva in ochii celor care vor vrea sa ne cunoasca. Deasemenea, ne dorim ca noul site sa fie locul unde intri pentru a vedea _cu adevarat_ cum se face branding si unde poti sa iei contact cu aceasta disciplina.” – adauga David Stroe, Graphic Designer BrandTailors.
Lansarea acestui proiect coincide cu celebrarea a cinci ani de activitate BrandTailors. “Oamenii sunt forta BrandTailors si ma bucur in fiecare zi de ceea ce construiesc alaturi de echipa pe care o conduc. Privind retrospectiv constat ca una dintre cele mai mari realizari ale echipei nostre este asumarea rolului de educatori intr-o piata de branding aflata intr-un stadiu incipient de dezvoltare.”, afirma Beatrice Danis – Managing Partner BrandTailors.
{mosloadposition user10}