Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors aduce U TV mai aproape de tineri

Echipa de consultanti ai companiei BrandTailors a finalizat procesul de revitalizare a canalului de muzica U TV care a cuprins servicii de audit de brand, strategie de brand, elaborarea unei noi identitati de brand. In cadrul acestui proces a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului , schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand.

In urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat patru aspecte importante pentru relatia tinerilor cu muzica si cu televiziunea. Prima concluzie desprinsa a fost aceea ca in alegerea postului de televiziune tinerii sunt loiali in primul rand continutului si nu brand-ului de statie. A doua concluzie a aratat ca pentru tineri, muzica nu este doar o distractie, ci un mod prin care se exprima si care le modeleaza identitatea. De asemenea, acelasi studiu a demonstrat ca televiziunea pentru tineri este mai mult un stil de viata si educatie despre viata, nu doar o simpla distractie.

“In urma auditului de brand condus de echipa noastra de consultanti am constatat ca sloganul brand-ului este un angajament mult prea mare in fata tinerilor, iar acestia la aceasta varsta nu cauta o promisiune din partea unui post de televiziune. Astfel, ne-am dorit ca prin noua filosofie de brand sa cream pentru U TV un rol de prieten pentru tineri, acel prieten care ii motiveaza si ii ajuta sa isi gaseasca identitatea”, spune Monica Dumitriu – Brand Consultant Brand Tailors.

Prin noua identitate creata de BrandTailors, U TV vrea sa devina un model pentru tineri. Noul slogan al brand-ului este “About you!” – acesta adresandu-se nevoii tinerilor de a se exprima intr-un mod credibil. Inspirandu-se din limbajul Internetului, sigla a fost transformata intr-un “smiley” (fata zambitoare). De asemenea, o noua arhitectura de brand a fost dezvoltata in jurul modului in care tinerii percep si consuma muzica si entertainment-ul in general.

“Timp de sapte luni, cat am lucrat la acest proiect, am avut alaturi de noi o echipa de profesionisti din partea BrandTailors care ne-au ajutat sa redefinim identitatea U TV in functie de cerintele noastre si, evident, in concordanta cu cerintele actuale ale tinerilor. Toata aceasta munca a inglobat, pe langa experienta BrandTailors, knowhow-ul si background-ul U. Noua arhitectura de brand pe care am finalizat-o impreuna cu consultantii BrandTailors nu este stricta sau definitiva, ea urmand sa se schimbe in acelasi ritm cu obiceiurile tinerilor. Atat televiziunea (U TV) cat si site-ul (www.utv.ro) vor reprezenta al tinerilor, muzica si preferinte individuale, iar evenimentele U TV (si cele cu care U TV se va asocia) vor fi locul unde se regasesc toate acestea!”, a declarat Florin Piscociu, General Manager – U TV.

In derularea acestui proiect, au fost implicati: din partea BrandTailors Beatrice Danis – Managing Partner, Janos Kurko – Creative Director, Monica Dumitriu – Brand Consultant, iar din partea U TV – Florin Piscociu – General Manager si Stefan Schultz – Executive Manager U TV.

Bucuresti, 20.01.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.