BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat procesul de dezvoltare a unui nou brand de toast în portofoliul companiei Titan, numit HapiHap.
În contextul înlocuirii vechii linii de producţie pentru panificaţie cu una dintre cele mai noi tehnologii în domeniu, care permite ca pâinea să rămână neatinsă pe tot parcursul procesului de fabricare şi ambalare, compania Titan a luat decizia dezvoltării unui nou brand de produs pentru gama de pâine toast.
Platforma de brand dezvoltată de consultanţii BrandTailors a fost construită în jurul celui mai important atribut funcţional al produsului – pâinea este neatinsă de-a lungul întregului proces de producţie şi ambalare – şi a insight-ului de consumator, conform căruia cea mai mare bucurie a mamelor este aceea de a-şi vedea familia mâncând cu poftă şi savurând fiecare fel de mâncare. Astfel s-a născut numele de brand HapiHap.
“Alăturarea dintre particula “hapi”, provenită din adjectivul englezesc “happy” şi onomatopeea “hap”, ce redă sunetul făcut de cineva care mănâncă cu poftă şi nerăbdare, are drept rezultat un nume puternic, memorabil prin ritmicitatea fonetică, ce încapsulează esenţa acestui brand – bucurie şi gurmanderie”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
Latura ludică a acestui brand este redată, de asemenea, şi prin intermediul design-ului de ambalaj care este construit pe ideea decorării felurilor de mâncare, realizate de obicei de mame pentru a face masa o experienţă veselă şi plăcută. Astfel, fiecare sortiment de toast este reprezentat printr-un personaj realizat din preparate culinare asociate, în general, cu tipul respectiv de pâine – mezeluri feliate pentru toast clasic, legume pentru toast graham etc.
“Experienţa pe care am acumulat-o în anii anteriori, lucrând proiecte în cadrul industriei de morărit şi panificaţie pentru brand-uri precum Grania, Cher Patissier şi Poiana Soarelui, ne-a fost de mare folos în procesul de creare a brand-ului HapiHap. Cred că motivul pentru care BrandTailors a fost aleasă ca partener în acest proiect este capacitatea noastră de a înţelege categoria, dublat de expertiza de neegalat pe proiecte din zona FMCG”, a adăugat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
Proiectul a fost coordonat de echipa de marketing a companiei Titan, respectiv Leonhard Gollegger – Head International Marketing & Sales, Violeta Niculae – Marketing Manager şi Paula Georgescu – National Key Account.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea brand-ului HapiHap sunt: Andreea Florea şi Beatrice Danis – strategie de brand, Andreea Florea – coordonarea procesului de creare a numelui, Ilinca Apetrei şi Cristina Ionescu – management de proiect, Melania Nemeş – concept creativ şi design de ambalaj, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.