BrandTailors, compania de strategie si design de brand, a dus la bun sfârşit provocarea lansată în urmă cu două luni de către Albalact: revitalizarea design-ului de ambalaj pentru gama de iaurturi Fulga.
Ca în orice alt proiect dezvoltat de echipa BrandTailors, startul a fost dat de evaluarea atentă a categoriei de iaurt. Aceasta le-a oferit consultanţilor insight-uri valoroase, din care a rezultat provocarea acestui proiect: aceea de a gasi cea mai potrivita punte de legatura între „inocenţa” brand-ului Fulga şi „seriozitatea” iaurtului, conferită de motivaţiile de consum preponderent funcţionale. „În ciuda faptului că trebuia să transmitem un mesaj cât se poate de serios printr-un mesager foarte jucăuş, în limitele unui ambalaj cu dimensiuni restrictive, un lucru a fost clar de la început: Fulga putea vorbi despre iaurturi doar în felul său inconfundabil.”, a explicat Andreea Florea, Brand Consultant.
„Fulga la putere”, conceptul care stă la baza noilor ambalaje, a luat naştere din îmbinarea unor atribute esenţiale ale produsului, forţa şi rezistenţa oferite de iaurt, şi faimoasa văcuţă Fulga: „Această văcuţă ne-a facilitat foarte mult procesul de creaţie. Jovialitatea care o caracterizează ne-a permis să ne jucăm cu conceptul până am ajuns la soluţia pe care o puteţi vedea deja pe rafturile magazinelor: Fulga prinde atâta putere din proteinele conţinute de iaurt încât poate ridica marginea ambalajului ca pe o cortină, oferind astfel o imagine delicioasă a iaurtului simplu sau cu fructe din interior.”, a concluzionat Andreea Florea, Brand Consultant.
Prin finalizarea acestui proiect, Albalact devine cel de-al treilea producător de lactate de pe piaţa românească, după Prodlacta şi Lactalis, care, de-a lungul anilor, a ales echipa de consultanţi şi designeri BrandTailors pentru a revitaliza parţial sau integral brand-uri din portofoliul propriu: “Încrederea pe care ne-a acordat-o echipa de management Albalact dovedeşte încă o dată că rezultatele echipei pe care o conduc ne recomandă pentru proiecte de re-branding în momente cruciale în dezvoltarea brand-urilor de valoare de pe piaţa românească.”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
În derularea acestui proiect au fost implicati din partea Albalact – Elena Şerban şi Cristina Miclea. Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea, Beatrice Daniş – audit şi strategie de brand, Janos Kurko – concept creativ, Melania Nemeş, Janos Kurko – design ambalaje şi materiale de trade, Cornelia Pascalin – desen, Mihai Parpalea – retuşare imagine şi pregătire de tipar, Andreea Florea, Janos Kurko – management de proiect.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}