BrandTailors, compania de strategie şi design de brand, a primit din partea Cadbury România o nouă provocare: crearea design-ului de ambalaj pentru noua linie de produse Silvana, caramele.
Rezultatele obţinute de compania BrandTailors în urma proiectului dezvoltat anterior pentru brand-ul Silvana i-au recomandat pe designerii acesteia pentru noua misiune venită din partea Cadbury: “Faptul că am primit anul acesta o distincţie din partea ReBrand pentru proiectul de re-branding Silvana vine ca o confirmare a alegerii pe care a făcut-o Cadbury, apelând în continuare la serviciile noastre.”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
Pentru a se alinia portofoliului actual de produse al brand-ului, design-ul de ambalaj creat pentru noua linie de produse Silvana (caramele cu interior de căpşuni şi lămâie şi caramele cu interior de ciocolată cu lapte) păstrează ca element central „bula de fericire” deja bine-cunoscuta consumatorului roman: “Am decis utilizarea aceluiaşi stil grafic având însă în permanenţă în vedere nevoia de diferenţiere a noii linii de produse.”, a declarat Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors.
Soluţia grafică de dezvoltare a noii linii de produs asigură impactul vizual necesar la nivelul raftului, iar prin voioşia şi optimismul pe care le transmite contribuie la consolidarea poziţionarii brand-ului Silvana – „bomboana care te bine-dispune”.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Melania Nemeş – design ambalaje, Anca Andronescu – management de proiect, Janos Kurko – coordonare proces creativ, Mihai Părpălea – retuşare imagini şi pregătire de tipar.