Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors a creat o lume a copiilor fericiti, in cadrul clinicii Generis

BrandTailors, compania de strategie şi design de brand, a finalizat procesul de creare a brand-ului Generis – clinica de ginecologie, monitorizare prenatală şi fertilizare in vitro.

Acest proiect a fost iniţiat de către cunoscutul medic ginecolog, Alexandru Filipescu, care a înaintat consultanţilor BrandTailors un brief din care reieşea necesitatea creării unui brand ale cărui atribute să oglindească principiile de bază pe care urma să funcţioneze clinica Generis.

Soluţia propusă de către echipa BrandTailors a răspuns simultan la cele două nevoi principale ale target-ului, femei – mame în devenire: cea de încredere în serviciul primit şi cea de confort emoţional într-o situaţie de mare delicateţe. “Dat find faptul că echipa de proiect a avut o componentă majoritar feminină, ne-a fost extrem de uşor să rezonăm cu nevoile şi aşteptările targe-ului vizat. Prin urmare, demersul de articulare a misiunii acestui brand printr-o afirmaţie relevantă în rândul mamelor, a venit de la sine: “Noi, la clinica Generis, aducem pe lume copii fericiţi!” – Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

Această misiune are un dublu rol: asigură mamele de profesionalismul medicilor şi transmite faptul că se pot simţi încrezătoare şi mulţumite cu experienţa medicală, ştiut fiind faptul că starea lor influenţează dispoziţia copiilor, chiar şi la nivelul vieţii intrauterine.

Consultanţii BrandTailors au ales să ilustreze încrederea la nivel de identitate vizuală folosind ca element central o lupă de microscop, integrată în numele brand-ului: “Lupa de microscop este simbolul perfect pentru precizia şi atenţia la detalii pe care medicii acestei clinici o acordă fiecarei paciente.” – Diana Papuc, Brand Designer BrandTailors.

Nevoia de confort emoţional a target-ului a fost adresată prin personalitatea brand-ului, reflectată în solutia de branding ambiental, culoarea identităţii brand-ului – azur fiind reluată în detalii de amenajare interioara. Astfel, mediul azur nou creat induce o stare de calm si linişte, generând totodată asocieri directe cu sfera începutului de viaţă. Retorica vizuală este completată de un stil fotografic diferenţiator dar care susţine perfect misiunea Generis: fotografiile înrămate care decorează pereţii clinicii prezintă copii fericiţi, de o vârstă mai ridicată (3-4 ani), care transmit implicit că o perioadă prenatală şi o naştere bună înseamnă o evoluţie fericită.

“La sfârşitul anului 2008 ne-am stabilit pentru anul următor obiectivul de a demonstra că echipa pe care o conduc este la fel de competentă pe proiecte de branding de servicii pe cât a demonstrat deja că este pe branding de produs. Crearea brand-ului Generis face parte dintr-o serie de proiecte de branding de servicii care ne-au fost încredinţate anul trecut şi pe care urmează să le lansăm până la sfârşitul anului 2010, proiecte care vor face ca acest obiectiv să fie atins.”, declară Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Beatrice Daniş – strategie de brand, Alina Crangă şi Anca Andronescu – project management, Diana Papuc – concept, dezvoltare grafică şi ambientală, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 02.02.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.