BrandTailors a creat pentru Gemisa Investments, un fond de investitii cu capital de risc si cu un portofoliu de zece companii, primul brand de retail de patiserie, Cher Patissier, care urmeaza a fi dezvoltat in sistem de franciza. Pentru compania BrandTailors este o premiera fiind primul proces de branding realizat de echipa de consultanti pentru un brand de retail. Intregul proces de branding a cuprins: studiu de piata, strategie de brand, dezvoltarea identitatii vizuale si verbale si conceperea tuturor elementelor specifice unui brand de retail.
In urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat mai multe oportunitati pentru crearea acestui brand de retail de patiserie. Astfel, romanii au un mod special de a se raporta la produsele de patiserie, acestea amintindu-le de bunatatile facute in casa de mama sau de catre bunica. De asemenea, stilul de viata agitat al romanilor nu le permite o masa calda savurata in tihna si de multe ori sunt nevoiti sa consume ceva la pachet. Insa, chiar si aceasta masa la pachet, trebuie sa fie gustoasa si nutritiva.
Pe baza acestor premise, a aparut Cher Patissier, un brand a carui viziune este ca un produs bun ii face pe clienti sa cumpere, dar un serviciu bun si o experienta a cumpararii excelenta ii face pe oameni sa revina in magazin. Din punctul de vedere al celor de la Gemisa Investments, Cher Patissier s-a nascut din sesizarea unei oportunitati de investitie intr-o zona de consum insuficient adresata in prezent si pe care doresc sa o acopere prin francizarea catre parteneri din intreaga tara. Personalitatea brand-ului Cher Patissier se traduce prin valori precum: urban, deschis, accesibil, cald, vesel.
“La nivelul identitatii verbale, numele pastreaza asocierea puternica cu traditia franceza a patiseriei, in timp ce, identitatea vizuala aduce brand-ul in contemporaneitate, eliminand asocierile de manufactura si traditie care ar fi pozitionat brand-ul in segmentul premium. Pentru a-l face si mai abordabil, teritoriul vizual al brand-ului a fost imbogatit cu imaginea unui patiser jucaus care interactioneaza cu consumatorii in ambientul magazinului. A fost un efort de echipa extraordinar din partea noastra si suntem bucurosi ca ne putem mandri cu primul proces de branding pentru un lant de retail din portofoliul nostru”, a declarat Monica Dumitriu, Brand Consultant BrandTailors.
Sloganul brand-ului “Ne mai vedem si maine!” vorbeste despre experienta traita de consumatori in interactiunea cu brand-ul si nu despre produsele oferite. Mai mult, sloganul este si o invitatie de a se intoarce in ziua urmatoare, ajutand la sustinerea pozitionarii brand-ului Cher Patissier – patiseria la pachet, de zi cu zi.
“Colaborarea cu BrandTailors as rezuma-o in cateva cuvinte: excelenta munca de echipa cu clientul si cu tertii, dedicatie maxima, pasiune, creativitate, pro-activitate si promptitudine. O echipa tanara, pasionata, dornica sa arate ce poate si foarte atenta la nevoile clientului. Ne dorim ca Cher Patissier sa devina in scurt timp o emblema in zona de business in care este pozitionat si credem ca beneficiem de un brand puternic pe care il dorim sa se diferentieze usor in piata, sa fie recunoscut rapid si astfel sa sustina cresterea afacerii. Pentru noi, brand-ul, alaturi de produse, reprezinta un element important pentru succesul pe care il tintim", este de parere Musata Miron, Investment Director Gemisa Investments.
Primele doua magazine Cher Patissier au fost deschise in Bucuresti in toamna anului 2008. Alte doua magazine proprii sunt programate sa fie inaugurate la inceputul lui 2009 in Bucuresti, in paralel cu extinderea retelei catre parteneri francizati.
In derularea acestui proiect, au fost implicati: din partea Gemisa Investments – Musata Miron – Investment Director, iar din partea BrandTailors Monica Dumitriu – Brand Consultant, Diana Papuc – Junior Brand Designer, Madalina Pop – Junior Brand Consultant, Janos Kurko – Creative Director.
{mosloadposition user10}