BrandTailors a realizat ambalajul pentru Salamul de Sibiu, produs de Caroli Foods. Pentru echipa BrandTailors acest ambalaj reprezintă al 3-lea proiect dezvoltat pentru compania Caroli Foods.
După un an investit în dezvoltarea produsului Salam de Sibiu de la Caroli Foods, rezultatele testelor în rândul potenţialilor consumatori au indicat un nivel de preferinţă a produsului de peste 84%. În urma acestor rezultate, producătorul a programat lansarea pe piaţa românească pentru luna iunie 2009, produsul urmând a fi mercantizat într-un nou ambalaj.
Datorită calităţii colaborărilor avute în cazul altor proiecte, Caroli Foods a desemnat compania BrandTailors să realizeze soluţia de ambalare pentru Salamul de Sibiu, cu cerinţa specifică de a evidenţia personalitatea brand-ului şi de a câştiga supremaţia vizuală la nivelul raftului.
„Conceptul de ambalaj a fost realizat pornind de la gustul autentic al salamului. Propunerea de ambalaj a fost realizata plecând de la ideea reţetarului care atestă calitatea Salamului de Sibiu. Având la dispoziţie atuuri precum tradiţie şi calitate, conceptul grafic reprezintă o copie fidelă a unei foi autentice de reţetar, adaptată paradigmei vizuale contemporane. Imaginea maestrului măcelar susţine, o dată în plus, ideea de tradiţie, devenind astfel un garant al calitaţii produsului.”, a declarat Diana Papuc, Graphic Designer BrandTailors.
Pornind de la faptul ca Salamul de Sibiu reprezintă o redescoperire a unui gust rafinat cu tradiţie în România, eticheta a fost realizată astfel încât toate elementele care atestă gustul desăvârşit să se regasească pe ambalaj. Astfel, pe etichetă se regăseşte ştampila de calitate, precum şi ştampila pentru perioada de maturare a salamului, de 90 de zile.
“Am crezut înca din prima clipă că aceasta este ideea câştigătoare, ceea ce ni s-a şi confirmat în momentul susţinerii prezentării. Este unul dintre acele puţine proiecte în care clientul a agreat imediat recomandarea noastră. În proporţie de 95% propunerea iniţială a rămas neschimbată, clientul intervenind în foarte mică măsură. Am reuşit să surprindem, aşa cum ştim noi mai bine, toate calităţile produsului într-un ambalaj cu personalitate.“, a declarat Alina Crangă, Account Manager BrandTailors.
Cu ocazia lansării acestui produs, Adrian Nicolaescu, Marketing Manager Caroli Foods, a declarat: „Salamul de Sibiu reprezintă un brand pur românesc. Un produs pe care consumatorul îl deţine, o identificare naţională. Din acest motiv, dezvoltarea unui astfel de produs în portofoliul Caroli Foods a durat un an şi consumatorul a fost cel care a decis care este produsul final. Având produsul rămânea problema ambalajului care să-l poziţioneze în mintea consumatorului şi să aibă acelaşi impact ca şi savoarea unică a acestuia. Propunerea de ambalaj din partea BrandTailors a reprezentat ceea ce ne aşteptam, întrucât a reunit toate elementele care confirmă gustul şi tradiţia acestui produs autentic românesc.”
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la acest proiect de design sunt: Alina Crangă – project management şi retorică verbală, Diana Papuc – design grafic, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar. Acest proiect a fost dezvoltat cu sprijinul echipei de marketing al Caroli Foods reprezentată prin Marina Căluian – Group Brand Manager si Adrian Nicolaescu – Marketing Manager.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}