BrandTailors, compania de strategie şi design de brand, a primit din partea Cadbury România o sarcină delicioasă: crearea identităţii noii prăjituri „neglazurate” din portofoliul Măgura.
Rezultatele obţinute de compania BrandTailors în urma proiectelor dezvoltate anterior, pentru brand-ul Măgura i-au recomandat pe consultanţii ei pentru noua misiune venită din partea Cadbury. În plus, echipa BrandTailors a fost solicitată să participe la licitaţia pentru dezvoltarea conceptului de lansare la nivel de trade şi dezvoltarea materialelor de raft, licitaţie pe care a câştigat-o. Provocarea în cazul acestui proiect a fost aceea de a diferenţia noul produs prin intermediul unui denominator nou şi al graficii de ambalaj, păstrând însă coerenţa cu restul portofoliului Măgura.
Pentru a ajunge la acest rezultat, echipa BrandTailors a apelat la un studiu de piaţă care a facilitat identificarea celor mai relevante beneficii de produs şi ulterior alegerea denominatorului pentru noua extensie de linie de produs Măgura. În plus, designerii BrandTailors au gândit o grafică de ambalaj care se încadrează în sistemul dezvoltat tot de ei pentru Măgura în anul 2007, dar “se diferenţiază însă prin culoarea de fundal lila, specifică noii varietăţi de produs.”, a spus Diana Papuc – Brand Designer. “Datorită colaborării excelente dintre toţi membrii echipei BrandTailors, cerinţele Cadbury au fost îndeplinite cu succes: arhitectura brand-ului Măgura a fost redefinită, denominatorul perfect pentru noua extensie de linie de produs a fost identificat şi toate acestea s-au materializat prin intermediul unui design de ambalaj coerent.”, a concluzionat Alina Crangă – Account Manager.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Daniş – strategie de brand, arhitectură de brand, Alina Crangă – management de proiect, Diana Papuc – design de ambalaj şi materiale de trade- şi Mihai Parpalea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}