Vinurile din portofoliul cunoscutului oenolog Aurelia Vişinescu vor fi promovate printr-un mix de activităţi de advertising şi PR începând din această toamnă.
Nomad, Artisan şi Anima, cele trei game din portofoliu, conţin numeroase soiuri pline de savoare. Sunt rodul naturii, dar şi expresia pasiunii pentru vinuri a producătorului, dublată de inovaţie. Iar cele două agenţii membre thegroup vor avea misiunea de a spune povestea facerii vinului, conservând farmecul din jurul acestui proces fascinant.
„Când iubeşti natura şi via, îi dai tot ce ai mai bun, iar ea te răsplăteşte cu generozitate. Încă din anii de învăţăcel, mi-am cultivat pasiunea visând ca într-o zi să cultiv o podgorie proprie. Şi cum adevărul stă în vin, visul a devenit realitate. Domeniile Săhăteni sunt locul perfect în care povestea vinului să prindă viaţă aşa cum mi-o imaginez eu, adică autentică”, a declarat Aurelia Vişinescu, oenolog.
„Întâlnirea cu Aurelia Vişinescu a fost un moment emoţionant pentru că am avut ocazia să cunosc un om cu adevărat pasionat de ceea ce face. M-a vrăjit din prima clipă prin modul în care însufleţea dialogul cu poveşti din vie şi detalii despre facerea vinului. Este o plăcere să lucrăm pentru un client cu un produs atât de ofertant, care ne pune imaginaţia în mişcare şi ne invită să descoperim povestea din spatele produsului”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner, Brandstalk.
„Vinul îmbie la taifas şi meditaţie şi este prilejul perfect pentru a croi o poveste savuroasă. Să promovezi un client care îţi permite să te joci şi să creezi poveşti este o plăcere. De aceea suntem bucuroşi că vom comunica în numele brandurilor din portofoliul Aurelia Vişinescu”, a punctat Sorina Mihai, Managing Partner, Nicola Porter Novelli.