Agenţia de creaţie Brandstalk (membră a The Group) prezinta pentru prima dată în România aplicaţia Aurasma, folosită pe coperta celei de-a patra ediţii a clasamentului anual BIZ Top Social Brands.
Dacă nu ati descărcat încă aplicaţia Aurasma pentru a vedea contentul ascuns de coperta Top Social Brands, vă invităm să o faceţi acum. Dezvoltată la Londra, Aurasma este o tehnologie ce reprezintă o bucată din prezentul şi viitorul felului în care ne folosim dispozitivele mobile pentru a uni lumea fizică de cea virtuală. Aplicaţia, care poate fi descărcată gratuit din App Store şi Android Market, recunoaşte imagini, simboluri şi obiecte din lumea reală şi le înţelege. În baza acestora, poate apoi să livreze sub formă de augmented reality, în timp real, un anumit content: video, animaţii, audio etc.
“Noi, la Brandstalk, suntem mereu conectaţi la noutăţile din domeniu, pentru că suntem cu toţii conştienţi că doar în acest fel putem propune clienţilor noştri campanii relevante pentru consumatorii lor. În acest fel i-am descoperit şi pe cei de la Aurasma, i-am contactat şi avem acum un parteneriat strategic pentru România. Iar lansarea ediţiei BIZ Top Social Brands ni s-a părut cel mai bun moment pentru a folosi aplicaţia în premieră în România” a declarat Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk.
Filmul, dezvăluit de coperta revistei BIZ Top Social Brands redă într-un mod amuzant scurta istorie a social media în România. La filmare au participat reprezentanţi ai blogosferei (Manafu, Chinezu, Suţu, Cristina Bazavan, Adrian Ciubotaru), împreună cu cei ai brandurilor prezente în top (Vodafone, Danone, Avon, Nokia).
“Ne-am entuziasmat pe loc atunci când am auzit propunerea echipei Brandstalk. Acest tip de aplicaţie este o inovaţie în România, iar noi ne-am obişnuit cititorii să aducem mereu idei inovatoare. Ediţia din acest an a clasamentului Top Social Brands este specială pentru că reuneşte pentru prima dată 50 de companii active în social media în 2011. Iar asta spune enorm despre modul în care evoluează social media în România” a declarat Marta Uşurelu, Redactor Şef BIZ.
Filmarea materialului pentru coperta BIZ Top Social Brands a fost făcută cu suportul echipei: Sorin Popescu (Producător, Sud-Est Production), Bobo Bărbulescu (Regizor) şi Marius Ivaşcu (DOP).