La inceputul acestei veri, Agrana România a lansat împreuna cu Brandstalk un nou produs care vine să diversifice sortimentele de zahăr comercializate sub umbrela brandului Margaritar. Este vorba despre Zahăr Gelifiant Mărgăritar, un produs destinat preparării gemurilor și dulcețurilor. Atributul cheie îl reprezintă timpul redus de fierbere comparativ cu produsele clasice, fapt ce permite păstrarea aproape intactă a savorii și a vitaminelor din fructe.
Cu prilejul acestei lansări, agenția Brandstalk a analizat obiceiurile de consum ale “gospodinei moderne” și a conceput o campanie integrată cu o targetare îndrăzneață și o execuție pe măsură. Pe scurt, produsul Zahăr Gelifiant Mărgăritar se adresează femeilor moderne, cu un job solicitant, dar care își doresc să prepare ele însele un dulce natural pentru familie.
Astfel că “rapiditatea preparării unei surprize dulci precum și beneficiile păstrării nutrienților din fructe reprezintă argumente solide pentru a o convinge pe gospodina noastră să folosească noul sortiment de zahăr Mărgăritar. Inovația campaniei a constat însă în canalului inedit de comunicare prin care am completat mixul de media. Iar agenția Brandstalk a reușit și de această dată să vină cu o idee care cultivă aplecarea noastră spre lucruri noi și în același timp ne ajută să interacționăm live cu consumatorul atât la raft cât și în mediul său de consum, atunci când folosește produsul în bucătărie.”, a punctat Sorin Soroceanu, Marketing Manager Agrana Romania.
Acest element inovativ este reprezentat de ambalajele interactive, abordare strategică pe care Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising o explică astfel: "gospodina zilelor noastre este prietenă cu noile tehnologii, iar misiunea Brandstalk este să ofere consumatorilor o experiență de consum îmbogățită, așa că am dat un twist inedit campaniei prin realizarea unei aplicații Aurasma. Prin simpla scanare cu smartphone-ul a pachetului de Zahăr Gelifiant Mărgăritar sau a machetei de presă, consumatoarele au posibilitatea de a vizualiza instant o rețetă video: « Dulceața cu capșuni și ardei ». Rețeta este gătită și prezentată de doamna Cornelia Ghișoi, singura Lady Chef din România – după cum bine știm – imaginea Mărgăritar. Astfel, avem convingerea că facem un pas spre inima consumatorului, vorbind « pe limba lui », într-un mod relevant și inedit.”
Campania a acoperit atât componenta de online prin display advertising, cât și partea de print, comunicare in store și BTL, prin materialele promoționale interactive conectate la aplicația Aurasma. Pe lângă posibilitatea de a scana aplicația pe ambalaje și machete de presă, consumatorii au luat contact cu Aurasma și în campania de flyering în cinema, parte dintr-un eveniment de lansare organizat de Brandstalk și Mărgăritar în parteneriat cu Good Food în Mall Feeria. În cadrul evenimentului, consumatorii au putut testa live noul Zahar Gelifiant și au putut gusta dintr-o varietate de gemuri și dulcețuri pregătite în timp record cu ajutorul acestuia.