Agenţia Brandstalk, membră thegroup, adaugă la portofoliul său de proiecte de packaging realizarea ambalajului pentru un nou produs, orezul Coronita. Produsul proaspăt lansat reprezintă prima extensie de brand a mărcii de zahăr Coroniţa, pe care consumatorii români o cunosc şi o apreciază de peste 10 ani.
Strategia de poziţionare a orezului Coroniţa urmează modelul de succes al zahărului cu acelaşi nume şi plasează produsul în segmentul mass market. În linie cu aceasta, Brandstalk a creat un ambalaj prietenos şi vesel, care transmite prin cromatică şi prin dinamismul formelor, valorile unui produs sigur şi accesibil, cu poziţionarea «orezul familiei tale».
Procesul de dezvoltare a noului ambalaj s-a desfăşurat în strânsă colaborare cu echipa Agrana, iar «fericitul» layout care a câştigat un loc pe rafturile din toată ţara a fost cel care a obţinut cele mai multe voturi din partea consumatorilor, într-o cercetare de tip calitativ, întreprinsă de compania D&D Research.
“Extensia de brand a mărcii Coroniţa a reprezentat o bună ocazie pentru a investiga preferinţele consumatorilor în materie de design de ambalaj, astfel încât forma de prezentare a noului produs să le satisfacă nevoile de informare, dar să păstreze şi o notă vizuală atractivă. În urma demersului de cercetare, am obţinut informaţii valoroase, care au ajutat echipa de creaţie să realizeze un design de ambalaj care răspunde cerinţelor noastre”, a declarat Sorin Soroceanu, Marketing Manager, Agrana.
“Ca şi zahărul, orezul este un produs de bază în alimentaţia unei familii româneşti tradiţionale, astfel încât ambalajul este un prim indicator în percepţia asupra calităţii produsului. Noi am ţinut cont de aceste criterii ale consumatorilor şi am creat un ambalaj cu sugestii de reţete creative pentru fiecare moment al zilei, dar şi cu o zonă transparentă, pentru a permite vizualizarea boabelor de orez.”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner, Brandstalk Advertising.