dau „gust pentru frumusete”
Agentia Brandstalk si importatorul de electrocasnice For Brands au dat, la sfarsitul lunii august, startul unei campanii print pentru promovarea electrocasnicelor marca Severin, prin utilizarea ca „locomotiva” a unui produs de nisa – aparatul de gatit cu aburi.
Intr-o piata extrem de aglomerata si competitiva, echipa Brandstalk a ales sa centreze comunicarea pe beneficiile aduse de utilizarea pe termen lung a produsului, construind un mesaj accesibil si cu un mare grad de relevanta pentru targetul majoritar feminin. Campania vizeaza in primul rand acea categorie de femei care constientizeaza importanta unei diete sanatoase si in acelasi timp savuroase, dar care vrea «sa piarda» cat mai putin timp cu gatitul. Astfel, „Gust pentru frumusete” (adaptat in engleza prin „Steaming in the name of beauty”) a devenit sloganul pentru aparatele de gatit Severin. „Mesajele din piata sunt foarte diferite, mai ales ca ele vin atat de la producatori, cat si de la retaileri iar cumparatorii fac asocieri neasteptate si transfera de multe ori valorile unei marci de lant de magazine asupra electrocasnicelor pe care le cumpara de aici” declara Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk. Tocmai de accea, pentru diferentierea mesajului, cele doua executii print ale campaniei se folosesc de asocieri vizuale inedite, coreland ideea de frumusete naturala a formelor corpului omenesc cu ideea de sanatate exprimata prin formele naturale ale unor legume.
Echipa care a lucrat in dezvoltarea acestui proiect este alcatuita din: Livia Manoiu – Copywriter, Ioana Paraschiv – Art Director, Sorin Predescu – Director de Creatie si Olivia Georgescu – Account Director (Brandstalk).
Agentia Brandstalk, membra a the group, a fost infiintata in anul 2005 si a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri cu 55% fata de anul precedent. Brandstalk a castigat conturi importante, ajungand sa detina in prezent un portofoliu semnificativ de clienti locali si internationali si s-a numarat printre agentiile finaliste in cadrul EFFIE Awards 2007, sectiunea „Servicii financiare”.
Severin este o marca de electrocasnice mici (filtre si preparatoare de cafea, aparate pentru gatit si pentru curatenie, dar si game largi de aparate pentru intretinere si igiena personala), a carei istorie incepe in 1892 in Germania. La peste 110 ani de la infiintare, compania este prezenta in mai mult de 70 de tari.
{mosloadposition user10}