Brands&Bears a realizat cea mai noua campanie de comunicare pentru branza topita de la Hochland, care pozitioneaza produsul ca solutia ideala a diminetilor agitate. Sub sloganul “mic dejun variat, rapid preparat”, campania construieste pe noua platforma de comunicare „Hochland te inspira sa creezi momente de bucurie pentru cei dragi”.
Insightul este unul simplu si cat se poate de adevarat: diminetile sunt pe repede-inainte, mereu suntem contra-timp si din pacate, de multe ori, sarim peste cea mai importanta masa a zilei. Cu branza topita Hochland, pe langa faptul ca poti sa prepari “fuguta-fuguta” bunatati la micul dejun, le poti prepara pentru toate gusturile, iar pentru acest lucru cei dragi te vor aprecia si mai mult.
Campania este sustinuta de spot-ul TV, care ruleaza de la 1 noiembrie si de diferite activari in-store.
Echipa Brands&Bears implicata in proiect este formata din: Creative Director – Cristian Bulfinschi; Art Director – Dan Dragan; Copywriter – Gabriel Coman; Client Service Director – Claudia Mihai; Account Executive – Camelia Moroianu.
Echipa Hochland care a lucrat pentru realizarea campaniei este formata din: Marketing Manager – Andreea Marincescu; Brand Manager – Catalina Sabadeanu.
Spotul TV a fost filmat cu casa de productie Saga Film, sub bagheta regizorala a lui Matt Vane.
Activand de 11 ani pe piata din Romania si de un an pe cea din Moldova prin biroul de la Chisinau, Brands&Bears este o agentie de publicitate Full Service cu o bogata experienta in realizarea campaniilor integrate de comunicare. “Cascavalerii Gustului” Hochland, “Knorr suna castigator”, “Redd’s talk about it” sau “Stejar – De esenta tare” sunt doar cateva dintre ele. Nominalizata si premiata cu Effie, Brands&Bears creeaza campanii originale menite sa stimuleze vanzarile, dar si sa construiasca Marci de Succes.