“E la moda sa ai grija de tine”
La inceputul acestui an, agentia Brands&Bears a raspuns cu entuziasm solicitarii de a crea campania de comunicare pentru gama de produse Fresh Cheese de la Hochland.
Cel mai reprezentativ material al campaniei este spotul TV de 30 secunde, a carui poveste porneste de la beneficiul produsului Hochland Cottage Cheese: o gustare sanatoasa, echilibrata nutritional, usoara, care poate fi consumata oriunde, oricand. Adaugand si garantia calitatii produselor Hochland, insight-ul a fost gasit usor.
In tot acest slalom nebun printre taskurile zilnice, oamenii tind sa acorde o atentie mai scazuta alimentatiei. Hochland Cottage Cheese vine ca o solutie naturala, o alegere simpla intr-o zi complicata.
Pentru ca acest produs este adresat in primul rand femeilor, “victime sigure” ale modei, asocierea cu domeniul fashion-ului este una fericita. Hochland Cottage Cheese este accesoriul de care nu te poti lipsi, fie ca esti la birou, in parc, la sala sau acasa.
Elementul surpriza al spotului este creat de accesoriile inedite facute din cutiile de Hochland Cottage Cheese: casti, palarie, telefon si ceas. Chiar daca la prima vedere pare un gest nebunesc sa porti astfel de accesorii, acum este la moda sa ai grija de tine iar acest trend devine unul normal si deloc surprinzator.
Campania este on air incepand cu data de 17 mai. Pe langa componenta TV, comunicarea se face si prin machete de presa, , comunicare in office buildinguri si online.
Gama Hochland Fresh Cheese este alcatuita din 5 sortimente: Cottage Cheese, Cottage Cheese Light, Branza de Vaci, Branza de Vaci Dietetica si Branza Fagaras.
Echipa Brands&Bears implicata in proiect este formata din: Cristian Bulfinschi (Director de Creatie), Gabriel Coman (Copywriter), Dan Dragan (Art Director), Felicia Bolboceanu (Account Manager). Echipa Hochland care a lucrat pentru realizarea campaniei este formata din: Andreea Marincescu (Marketing Manager), Bianca Scumpu (Group Brand Manager), Raluca Osmanovici (Jr. Brand Manager).
Regia spotului poarta semnatura lui Andy Margetson, de imagine s-a ocupat Max Lemnij, iar Dana Perinova a fost food stylistul care a coordonat momentul de product demo. Spotul TV a fost filmat cu casa de productie Saga Film.
Activand de 11 ani pe piata din Romania si de un an pe cea din Moldova prin biroul de la Chisinau, Brands&Bears este o agentie de publicitate Full Service cu o bogata experienta in realizarea campaniilor integrate de comunicare. “Cascavalerii Gustului” Hochland, “Knorr suna castigator”, “Redd’s talk about it” sau “Stejar – De esenta tare” sunt doar cateva dintre ele. Nominalizata si premiata cu Effie, Brands&Bears creeaza campanii originale menite sa stimuleze vanzarile, dar si sa construiasca Marci de Succes.