Campania de abonamente 2007 spune “Abonează-te şi fii la înălţime cu premiile Capital”. Agenţia a propus un mesaj care să comunice cititorilor că vor avea o altă perspectivă dacă îşi fac abonamentul pe 12 luni la revista Capital, nu numai pentru că acest lucru aduce ‘experienţă în contul lor’ ci şi pentru că premiile se ridică la înălţimea aşteptărilor.
Campania de abonamente din 2007 pentru revista Capital continuă campania de imagine gândită tot de Brands&Bears şi a fost dezvoltată pentru print, radio şi pentru TV.
Spotul TV are 30 sec., se numeşte ‘La psihiatru” şi vorbeşte, într-un mod neconvenţional şi din punct de vedere vizual, despre obsesia ‘Capital’, o obsesie căpătată din cauza numărului mare de premii.
Printul aduce premii diferite, care se completează unul pe celălalt, pe două imense clădiri moderne, chintesenţă a urbanului modern. Alte canale de comunicare sunt direct-mailing-ul, internet-ul şi radioul. În plus, timp de o lună şi jumătate, în magazine cu trafic mare din Capitală vor exista standuri speciale unde cei interesaţi îşi pot face, pe loc, abonament la revista Capital.
“A fost un challenge acest spot. Gândiţi-vă numai că fiecare premiu aduce un nou brand în discuţie (şi astfel şi în comunicare) însă, până la urmă, vorbim de un spot Capital şi asta trebuie să rămână în mintea privitorului, mai departe de tot periplul vizual printre premii si logouri. Cred că umorul şi-a făcut cum nu se poate mai bine treaba.”- Alexandra Manoilă, Copywriter.
“Povestea tvc-ului dar şi execuţia acestuia sunt felul creativ în care am ales noi să spunem ‘abonează-te la Capital şi fii la înălţime fiindcă îţi dăm super premii’. Despre asta este vorba în meseria noastră şi cred că ne-am făcut bine treaba ” – ne spune Cristina Lambru, Director de Creaţie la Brands&Bears.
“Campania de abonamente Capital a fost gândită special pentru cititorii interesaţi de tot ceea ce se întâmplă în mediul de afaceri şi cărora le place să fie la înălţime în orice domeniu activează! Am încercat să comunicăm diversitatea şi valoarea premiilor Capital într-un mod inedit, astfel încât cititorii Capital să se simtă privilegiaţi că citesc acestă revistă şi să realizeze că se pot bucura de beneficul imediat adus de citirea acesteia.” – Amalia Curcă, Account Manager.
Campania este difuzată pe TVR1, TVR2 cât şi pe PrimaTV, Antena 1 şi RealitateaTV.
Au ridicat la înălţime campania de abonamente 2007, pentru Capital, echipele: Mihaela Stânculescu – Director de Marketing, Laura Iancu – Brand Manager, de la RINGIER Romania,
şi
Alexandra Manoilă – Copywriter, Paul Bratu – Art Director, Vlad Leonard – Head DTP Department, Cristina Lambru – Director de Creaţie, Maria Chiribau – BTL & Production Officer, Bogdan Maftei – Production Manager, Roxana Radu – Project Manager şi Amalia Curcă – Account Manager, de la Brands&Bears.
Brands&Bears este o agenţie de publicitate full-service, înfiinţată în 2002. În portofoliul de clienţi sunt: Unilever, JTI, SAB Miller – Ursus Breweries, Elite, Ringier, BIC, Lafarge, Dobrogea, Intersnack.
{mosloadposition user10}