În urma unui pitch organizat de către IMPACT Developer&Contractor, un dezvoltator cu 29 de ani de experiență pe piața din România, Brands&Bears a creat campania de comunicare pentru brandul LUXURIA, un ansamblu rezidențial de lux din zona Expoziției.
Campania de comunicare pune accent pe asocierea dintre locația și mixul de servicii ale proiectului rezidențial ce conferă un standard de viață ridicat, concretizat într-o sintagmă care devine slogan: Adresa Succesului.
Primul pas în direcția de comunicare este un spot tv, realizat de Brands&Bears împreună cu casa de producție Rollin’, care îl pune în prim-plan de Mister Success, un personaj care face cele mai bune alegeri și are un stil de viață modern.
“Vorbim despre un produs de lux, exclusivist, iar provocarea cea mai mare a fost să găsim numitorul comun pentru cele trei categorii de consumatori cărora li se adresează Luxuria: antreprenori care doresc să investească într-o zonă în plin boom, oameni de succes in cadrul companiilor in care lucreaza și oameni de afaceri care își doresc o locuință care să reflecte nivelul profesional pe care l-au atins, oferind familiilor, siguranță, spații verzi în ansamblul rezidențial în care locuiesc precum si proximitate pentru nevoile de zi cu zi . Am înțeles un obiectiv central important și anume succesul: LUXURIA Residence este locul în care succesul se simte ca acasă: Adresa Succesului” ne povestește Cristian Bulfinschi, Owner & Mananging Director Brands& Bears.
Ideea creativă a fost îmbrățișată de către echipa LUXURIA Residence, care a considerat că Mister Success este întocmai imaginea rezidentului LUXURIA, dar și de Regizorul Andrei Amărfoaie, care a transpus viziunea sa în spotul video, într-un mod inedit.
“Îmbunătățirea constantă a calității vieții în cadrul proiectelor sale precum și realizarea unor investiții de succes de către cumpărători, sunt o prioritate pentru Impact Developer & Contractor, iar LUXURIA Residence este proiectul care ridică standardul de calitate în materie de dezvoltări imobiliare rezidențiale și de stil de viață împlinit. LUXURIA Residence beneficiază de certificarea „BREEAM Excellent” și oferă un standard ridicat de locuire prin poziționare, calitatea construcției și facilitățile premium oferite. Direcția strategică “LUXURIA Residence – Adresa Succesului” validează conceptul și se potrivește tipologiei oamenilor de succes, care aleg acest ansamblu de lux” declară Gheorghe Iaciu, acționar majoritar al IMPACT Developer&Contractor, dezvoltatorul LUXURIA Residence.
Echipele participante:
Din partea IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A:
Cristina Stan – Brand Manager
Din partea Brands&Bears:
Mircea Coza – Art Director
Alexandra Mocanu – Copywriter
Alexandru Nedelcu– Copywriter
Gabriel Romosan – Creative Director
Alex Drug – Senior Account Executive
Adina Suru – Account Director