Începând cu luna februarie, Brands&Bears a fost desemnată în urma unui pitch agenţia de lansare eficientă&efervescentă pentru Cif Actifizz, un nou produs din portofoliul Unilever.
Cif Actifizz este cel mai nou produs de curăţare performantă a petelor cotidiene, caracterizat printr-o spumă densă ce ridică uşor petele de pe aproape orice suprafeţe. În mod natural, “plusul” comunicării se va concentra pe doua canale unde regăsim cumpărătorii zi de zi: activarea instore şi mediul online. Astfel, mai departe de clasicul pachet de TVC, OOH şi machete de presă, Cif Actifizz îşi întâlneşte targetul şi interacţionează cu el atât în marile magazine, printr-o abordare one to one menită să puncteze fiecare beneficiu al produsului şi să îi răsplătească pe cumpărători, cât şi pe internet – unde se va produce un twist amuzant al mesajului.
“Pe o piaţă ticsită cu produse de curăţare, în care este atât de greu să te hotărăşti asupra unui “cel mai bun”, este aproape vital să facem un “upgrade” al transmiterii mesajului, mergând exact acolo unde se află oamenii din target – fie ca îi prindem un pic mai preocupaţi la magazin sau scotocind curioşi internetul.” – Alexandra Manoilă, copywriter.
“Am ales un stil fresh, spumos, challenging în cazul comunicării interactive căci o alegere de produs este până la urmă o chestiune personală.”- Andreea Constantinescu, Art Director.
Materialele dezvoltate de Brands&Bears pentru această campanie cuprind machete de presă, OOH, standuri, costume promoteriţe, premii instant şi viral.
De comunicarea efervescentă s-au ocupat: Cristina Lambru – Creative Director, Alexandra Manoilă – Copywriter, Andreea Constantinescu – Art Director, Claudia Mihai – Account Director, Maria Chiribau şi Bogdan Maftei – BTL & Production Officer, Sorin Vasile – DTP, din partea agenţiei, iar din partea Unilever: Tanya Koleva – HHC Brand Development Executive, Lucia Matei – HHC Brand Development Manager şi Rareş Ciovică – HHC Category Manager.
{mosloadposition user10}