Incepand de astazi, Doncafe Brasserie da startul unei noi campanii de comunicare, sub titlul “Magia unei mese perfecte e la Doncafe Brasserie”. Campania are doua componente: spoturile, care vor aduce aerul sofisticat al localului pe ecranele LED din Bucuresti, si printul din revista Bucharest in your pocket.
Spoturile, realizate de Brands&Bears, au fost gandite special pentru a reflecta varietatea culinara, dar si atmosfera Doncafe Brasserie. Aerul occidental, mancarea rafinata si servirea impecabila se impletesc pentru a face din braserie un loc in care orice discutie se poate purta in liniste, la o cafea si o masa buna. Iar pentru ca o ambianta selecta nu poate gazdui decat un meniu pe masura, cele trei spoturi prezinta o selectie a celor mai savuroase mancaruri din braserie, adaptata celor trei momente ale zilei (Dimineata, Pranz, Seara).
Echipa Brands&Bears, care aduce Doncafe Brasserie pe ecranele din Bucuresti, este formata din Cristian Bulfinschi (Creative Director), Radu Rebei (Art Director), Corina Ciubotaru (Copywriter) si Felicia Bolboceanu (Account Manager).
Brands&Bears este o agentie de publicitate full-service, infiintata in 2002, care are in portofoliul de clienti companii precum Unilever, Hochland, URSUS Breweries, Lafarge, Labormed, Anat, Petrom, Doraly, OIM.
Agentia este castigatoare in 2009 a unui premiu Silver EFFIE cu brandul Redd’s.
{mosloadposition user9}