Din aceasta toamna, un nou brand umple camarile romanilor cu mancare gustoasa, asa cum se facea pe vremuri. Responsabile? Cele Trei Surori din bucatarie, comercializate de Fine Goods Romania si sustinute de agentia de publicitate Brands&Bears.
Gama de produse Trei Surori include produse din carne si legume conservate, ambalate in cutii si borcane moderne, care se deschid usor, special concepute pentru gospodinele grabite. Identitatea si designul de ambalaj pentru acestea au fost create de Brands&Bears. Culorile preponderente in comunicare sunt albastru si galben, ceea ce face logoul cu chipurile surorilor cu atat mai usor de recunoscut, pastrand in acelasi timp aceeasi linie de design pe toate etichetele.
“Am construit impreuna cu Fine Goods o marca de la zero. Este cu atat mai indraznet acum in vremurile in care putini sunt dispusi sa se aventureze in a dezvolta marci noi. Credem ca am reusit sa facem diferenta in magazin si speram ca albastrul predominant in zona Trei Surori sa ocupe din ce in ce mai mult spatiu la raft si in mintea consumatorilor.” – Cristian Bulfinschi, Executive Director Brands&Bears.
Echipa care a ajutat cele Trei Surori sa isi faca debutul pe piata este urmatoarea: Mihai Anton&Vlad Leonard – Art Designers, Iulia Suru&Felicia Bolboceanu – Client Service Managers si Cristian Bulfinschi – Brand Developer.
Brands&Bears este o agentie de publicitate full-service, infiintata in 2002, care are in portofoliul de clienti companii precum Unilever, Hochland, URSUS Breweries, Lafarge, Labormed, ANAT, Petrom, Doraly ExpoMarket, OIM.