Lansat sub sloganul “Intelligent pleasure”, brandul tigarilor electronice Indigo a fost conceput in totalitate in Romania. Pentru gasirea numelui, apoi construirea design-ului de amablaj, a site-ului www.indigocig.ro si a campaniei de comunicare, Brands&Bears a lucrat 5 luni. Comunicarea se face si in Romana si in Engleza, brandul urmand sa intre in scurt timp pe mai multe piete din Europa.
Tigarile electronice Indigo vin in doua variante: Slims si King Size. Ambele variante sunt asemanatoare cu tigarile obisnuite atat in ceea ce priveste tigara cat si pachetele care arata ca si cele clasice. Toate informatiile despre Indigo se pot gasi pe www.indigocig.ro, care functioneaza si ca magazine on-line.
“Fie ca prefera o varianta mai sanatoasa sau vor sa faca o economie, din ce in ce mai multi fumatori aleg tigara electronica. Totodata restrictiile tot mai mari aplicate tigarilor clasice, au facut ca piata de tigari electronice sa creasca exponential in ultimii ani. Indigo este un brand care incearca prin produs si imagine sa se apropie cat mai mult de varianta clasica.” – Cristian Bulfinschi, Director General Brands&Bears.
Brandul de tigari electronice Indigo a fost lansat in Romania de agentia de publicitate full-service Brands&Bears, in echipa: Claudia Mureseanu – Account Manager, Andrei Galeata – Art Director, Corina Ciubotaru – Copywriter.