La inceputul acestei toamne, OIM (Organizatia Internationala pentru Migratie), Biroul in Romania, a organizat o licitatie pentru crearea și implementarea unei campanii de informare publică, la care au raspuns 4 agentii, printre care si Brands&Bears – agentie care a si castigat in cele din urma.
Brieful a fost unul foarte clar: comunicarea, in mesaje cat mai simple si usor de inteles, a programului de Repatriere Voluntara Asistata si Reintegrare. Desi aparent totul parea foarte simplu, lucrurile nu stateau deloc asa, pentru ca totul trebuia invelit intr-un concept, care sa fie si creativ, dar si foarte direct (tocmai pentru a ajunge cat mai usor la target, oameni care nu au dreptul legal de ședere în România si doresc sa se intoarca acasa sau solicitanti de azil care aleg sa intrerupa procedura de azil pentru a se intoarce la cei dragi).
“Tinand cont ca vorbeam cu oameni care aveau o problema, oameni speriati, care nu mai aveau dreptul de a sta in Romania, am ales o cale strategica usor diferita: un mesaj pozitiv! Oamenii acestia merita un gand bun, un sprijin din partea OIM, nu o campanie care sa-i sperie si mai tare”, ne marturiseste Claudia Mihai – Client Service Director, Brands&Bears.
Campania va beneficia de un spot TV de 30’’, spoturi radio, postere si leafleti.
Brands&Bears dezvolta campanii de comunicare pentru OIM Romania inca din 2004, cea mai recenta colaborare fiind realizarea Colectiei “Seventeen Return Stories”, in primavara acestui an, pentru OIM Olanda.
Echipa Brands&Bears care “a pus umarul” la aceasta campanie a fost formata din: Cristian Bulfinschi – General Manager, Claudia Mihai – Client Service Director, Oana Romanescu – Account Executive, Gabi Romosan – Copywriter, Florin Gaina – Art Director, Dan Amariei – Creative Director.
Echipa OIM, Biroul in Romania, responsabila de campanie: Maria Voica – Coordonator Proiecte, Catalin Bercaru – Coordonator Media.
Activand de 12 ani pe piata din Romania, Brands&Bears este o agentie de publicitate Full Service cu o bogata experienta in realizarea campaniilor integrate de comunicare. “Cascavalerii Gustului” Hochland, “Knorr suna castigator”, “Redd’s talk about it” sau “Stejar – De esenta tare” sunt doar cateva dintre ele. Nominalizata si premiata cu Effie, Brands&Bears creeaza campanii originale menite sa stimuleze vanzarile, dar si sa construiasca marci de succes.