Anul acesta, Eugenia comunică pentru prima oară pe canalele tradiţionale. Pe o piaţă asaltată de tot mai multe aşa-zise “eugenii”, născute peste noapte, originalul îşi spune cuvântul. Prin vocea Brands & Bears.
Clasica Eugenia a îmbrăcat haine noi, se prezintă în mai multe sortimente, este mai modernă şi mai sclipitoare dar gustul sandwich-ului original, cu cremă de cacao, a rămas inconfundabil. Ceea ce odinioară era o prajiturică delicioasă, foarte îndragită, astăzi este un brand autohton foarte puternic – Eugenia de la Dobrogea.
Dintotdeauna, pentru toţi românii, Eugenia este numai una. Românii au crescut cu Eugenia şi ea odată cu ei. Într-o industrie invadată de branduri importate, Eugenia reprezintă şi astăzi o plăcere la fel de simplă şi de plăcută ca întotdeauna.
De aici a plecat ideea spotului video de 30” produs de Brands & Bears, care prezintă pe un ton emoţional povestea tânărului colonel Ionescu regăsindu-şi iubirea după 20 de ani, într-un sandwich crocant cu cremă delicioasă de cacao şi rom.
Campania se desfaşoară la nivel naţional pe TV şi în presa de retail.
La realizarea spotului, agenţia a colaborat cu regizorul Alex Maftei şi casa de producţie Silver Bullet.
Din partea agenţiei Brands&Bears au lucrat: Art Director – Andrei Găleată, Copywriter – Toni Bunaiaşu, Creative Director – Cristina Lambru, Head of DTP Departament – Vlad Leonard, Account Executive – Codruţa Pîrvuleţu, Account Manager – Claudia Mihai.
{mosloadposition user10}