Aflat la a şasea ediţie, studiul “BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri româneşti” va fi lansat pe 18 septembrie în cadrul evenimentului BrandRo organizat de Revista Biz la Galeria Galateca.
Primul studiu de piaţă despre valoarea şi impactul barndurilor româneşti a ajuns anul acesta la a şasea ediţie şi este realizat de compania de cercetare Unlock Market Research şi de Biz.
Evenimentul este dedicat oamenilor de branding şi marketing, antreprenorilor şi managerilor din companii care vor să ştie cum au evoluat mărcile româneşti şi care sunt pârghiile pe care acestea le folosesc pentru a se reinventa şi a rămâne relevante pentru actualele generaţii de consumatori.
"Brandurile româneşti trăiesc o perioadă de vis în ultimii ani. Este momentul în care Made in Ro a ajuns să fie un privilegiu. E adevărat că mai e de lucru până să ajungem să vorbim de super performanţa românească, dar momentul e prielnic lor. Acum credem că ce-i românesc vorbeşte despre valoarea noastră. Căci ţară în care ne-am născut e parte din ADN-ul nostru, nu o putem schimba. Şi atunci trebuie să fie bine. Asta e important acum!” a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research.
Cea de-a 6-a ediţie a evenimentului are loc pe 18 septembrie, la Galeria GALATECA Bucureşti.
Detalii despre studiu şi eveniment puteţi găsi pe site-ul BrandRo.