Brandingmag, jurnalul internațional independent, ce narează discuția despre branding, având surse globale de leadership analitic, vine în România pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevărat industriei de branding. Pe 24 noiembrie 2017, specialiștii industriei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuală a industriei, într-un cadru destins, care invită la atât de necesara transparentă și comunicare.
Pe piața din România, dorința de a câștiga cât mai repede un loc în inima consumatorilor cu un produs sau cu un serviciu, a făcut ca disciplina vedetă a marketingului să fie advertising-ul. Fiecare campanie de promovare și-a propus să surprindă și să atragă atenția cumpărătorilor și de cele mai multe ori a și reușit, prin prisma creativității extraordinare a specialiștilor locali. Între timp însă, în acest maraton, de multe ori s-a evitat fundația pe care aceste produse și servicii ar fi trebuit să își construiască o imagine solidă și consistentă: brand-ul. În multe cazuri, fundația brand-ului a rămas un simplu logo, advertising-ul împărțind astfel lumina reflectoarelor cu designul grafic. În consecință, numeroase agenții de branding din România au ajuns să facă proiecte de mare valoare pentru brand-uri din afară și să aibă insomnii legate de mentalitatea și nivelul industriei locale.
Având scopul de a dezvolta industria de specialitate la nivel global, prin intermediul unui conținut bazat pe analize de calitate în tot ceea ce ține de branding, revista Brandingmag vine în România pentru a scoate branding-ul din umbra publicității și a designului grafic. În cadrul evenimentului BrandingNITE, specialiștii în domeniu vor analiza starea actuală a branding-ului, vor dezbate insomniile industriei locale și vor propune posibile rezolvări.
“Ne-am dorit să aducem la un loc toate părțile afectate de nivelul actual al industriei de branding, de la specialiști în branding din agenții, marketeri de la brand-uri românești care au succes la nivel global și reprezentanți ai instituțiilor de învățământ. Nu în ultimul rând, acestora li se adaugă ONG-ul Romanian Design Council, pentru a face primii pași în dezvoltarea industriei. Cu siguranță este nevoie de un efort constant și continuu, însă totul trebuie început cu o dezbatere inițială care să inducă spiritul de transparență și colaborare,” declară Flavia Anghel, CEO și redactor șef Brandingmag.
În cadrul evenimentului, organizatorii invită agențiile de specialitate să facă parte din panelul de discuție, dar și să aibă un lounge dedicat în care să își prezinte activitatea. Antreprenorii, marketerii, creativii și studenții interesați de marketing și branding sunt așteptați să cunoască echipele care creează în mod strategic și creativ fundația ce stă la baza business-urilor de succes. Aceștia sunt invitați să descopere diferențele dintre afacerile bazate strict pe publicitate și cele care au un brand puternic și coerent. Totodată, ei pot propune pentru dezbatere propriile probleme cu care se confruntă din punct de vedere al branding-ului.
Dacă seara începe într-o atmosferă de analiză și dezbatere, urmată de networking și muzică de lounge, după miezul nopții începe petrecerea, pentru a sărbători pașii făcuți pentru deschiderea și evoluția industriei locale.
Evenimentul este organizat de Brandingmag în parteneriat cu Terra Events Hall și se bucură de sprijinul partenerilor Virgin Radio și Native Box. Detalii și bilete pe BrandingNITE.com.
Despre Brandingmag
Brandingmag este o revistă de branding, un jurnal independent lansat în 2011, care oferă conținut analitic despre industria de branding globală. Echipa Brandingmag este formată din jurnaliști dedicați și contribuitori internaționali, specialiști în branding și marketing din agenții și companii de renume mondial. Revista aduce expertiza lor aproape de marketeri și antreprenori prin analize de calitate a tot ceea ce ține de strategii și campanii fresh de branding, identitate și dezvoltare de brand și execuții impresionante.