Brandient revitalizeaza comunicarea externa a brandului Domo
DOMO colaboreaza din nou cu Brandient pentru revitalizarea strategiei si a suportului de comunicare externa de brand. Obiectivele urmarite sunt cresterea impactului vizual al comunicarilor tactice si de accentuare a personalitatii prietenoase, placute si accesibile a brandului. Dupa rebrandingul realizat in 2005, cand a lansat noua identitate de corporatie creata de Brandient, DOMO si-a consolidat pozitia intre primii jucatori de profil, fiind retailerul de electrocasnice cel mai profitabil si cu cea mai mare rata de crestere a vanzarilor.
Solutia livrata de Brandient a extins potentialul grafic generos al avatarurilor DOMO (bilele cu dungi din logo-ul companiei) prin crearea a doua personaje — un catel si o pisica — simpatice, pline de umor si care se harjonesc tot timpul. Aceste personaje functioneaza ca reprezentanti de vanzari ai DOMO, straduindu-se sa faca actul de vanzare mai placut, mai memorabil si mai putin formal, regasindu-se in toate punctele de contact cu brandul — in grafica din punctul de vanzare, in spoturile TV, in afisajul stradal si in literatura de informare si vanzare.
Creatia este semnata de designerii Brandient, Alin Tamasan si Eugen Erhan, sub conducerea lui Cristian “Kit” Paul, Creative Director Brandient si cu colaborarea Studio 6 pentru partea de animatie.
{mosloadposition user10}