In urma unui proiect de rebranding inceput in anul 2009, Brandient a creat noua identitate Bitdefender, unul dintre cele mai importante branduri globale ale Romaniei, care si-a lansat recent suita comerciala 2012 cu misiunea de a asigura cea mai buna protectie milioanelor de utilizatori directi si indirecti din intreaga lume.
Antreprenoriat romanesc bazat pe o echipa de oameni care au dovedit ca sunt capabili sa redefineasca standardele mondiale ale industriei antivirus, Bitdefender este, conform unora dintre cele mai reputate organizatii internationale de testare, cel mai bun antivirus din lume la capitolul protectie*.
Brandient a conceptualizat, desenat si implementat strategia de brand, identitatea vizuala, comunicarea de brand, precum si activitatile de brand engagement, propunandu-si sa ofere businessului Bitdefender un suport valoros de crestere.
Proiectul a fost condus de Cristian ‘Kit’ Paul in fruntea unei echipe de design din care au facut parte Bogdan Dumitrache, Ciprian Badalan, Eugen Erhan si Cristian Petre. “A fost un proiect dificil si de foarte lunga durata, in care clientul a avut curajul sa isi asume apartenenta locala, romaneasca, reusind astfel sa construiasca autenticitate si seductie universala”, Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Director Brandient.
Bitdefender isi lanseaza noua promisiune de brand ‘Awake’ (treaz) nu numai in fata milioanelor de consumatori globali de internet, ci si in fata Romaniei, propunandu-si sa fie un port drapel al reputatiei valoroasei industrii romanesti de IT, care la randul ei trebuie sa devina in mod constient unul dintre cele mai puternice atribute ale brandului de natiune moderna.
* Conform testelor realizate in mai si iunie 2011, AV-Test Gmbh Germany a acordat suitei de produse Bitdefender nota maxima pentru caracteristicile de protectie impotriva tuturor tipurilor de virusi.