Brandient a creat strategia impreuna cu identitatea verbala si vizuala pentru Toyplex, primul supermarket de jucarii, un concept inedit pe piata romaneasca de retail.
In constructia brandului Toyplex, principala provocare a constat in elaborarea unui limbaj vizual suficient de captivant si variat pentru a satisface asteptarile unor segmente de consumatori foarte diferite. Principalul target pentru Toyplex este cel al copiilor intre 3 si 7 ani. In acelasi timp, identitatea grafica conceputa de Brandient este atragatoare atat pentru pentru adolescenti, cat si pentru parinti.
Unul dintre atuurile conceptului Toyplex il reprezinta oferta foarte generoasa de produse disponibile in acest supermarket de jucarii, de la jucariile mecanice si jocurile electronice, pana la produsele pentru nou-nascuti sau jucariile de plus, toata gama Toyplex avand 12 categorii de produse.
Identitatea vizuala dezvolta, intr-un stil cald si plin de umor, un limbaj familiar atat copiilor, cat si adolescentilor, axat pe personaje prietenoase si jucause, care devin avataruri reprezentative ale spriritului Toyplex, un brand “cool”, in pas cu trendurile contemporane internationale din acest domeniu de retail.
Pentru Toyplex, Brandient a creat si sistemul de comunicare a brandului, sloganul, elementele de signalistica, printre care si totemul plasat in afara magazinului. Identitatea grafica Toyplex este semnata de Alin Tamasan, Senior Designer Brandient, iar implementarile sunt realizate de Eugen Erhan, Designer Brandient.
Toyplex este proprietatea omului de afaceri Lorand Szarvadi, cunoscut pentru succesul lantului de retail cu electrocasnice Domo. Colaborarea cu Brandient, initiata pentru proiectul Domo, a continuat astfel cu Toyplex. Viziunea de dezvoltare a supermarketului de jucarii presupune extinderea Toyplex pentru crearea unei retele de magazine la nivel national. Primul magazin a fost deja deschis la Vitantis Shopping Center, in Bucuresti.
{mosloadposition user10}