Brandient a elaborat proiectul complet de brand pentru DURAZIV, un nou produs din categoria adezivilor pe piata materialelor de constructie. DURAZIV este proprietatea companiei Bauprofil, fondata de Dan Guzu si administrata impreuna cu fondul de investitii Oresa Ventures.
Numele DURAZIV a fost creat de Brandient prin combinarea cuvantului “durabilitate”, cu numele categoriei “adeziv”, iar sonoritatea sa puternica induce ideea de soliditate si incredere, intr-o categorie care se bazeaza pe atribute.
Identitatea grafica DURAZIV este simpla, nondecorativa, accentuand componenta functionala a brandului. Elaborarea ei apartine designerilor Brandient, Alin Tamasan si Eugen Erhan. “Provocarea noastra a fost imbinarea spiritului functional si minimalist al desenului cu necesitatea de a face brandul cat mai vizibil si atractiv pe raft, intr-o categorie care este cunoscuta pentru restrictiile sale de design” — Eugen Erhan, Designer Brandient.
Pentru acest proiect, Brandient a lucrat pozitionarea si arhitectura, identitatea verbala si vizuala, gama completa de ambalaje, aplicatiile de comunicare si de vanzare ale brandului. DURAZIV este cel de-al saselea proiect pe care Brandient il livreaza grupului de investitii condus de Oresa Ventures.
Adezivii DURAZIV inglobeaza o calitate deosebita, dar si inovatii tehnologice unice in domeniul lor. Gama de produse se adreseaza atat specialistilor si profesionistilor, cat si celor care isi rezolva singuri aceste nevoi (do-it-yourself). DURAZIV vine in intampinarea unor nevoi foarte diverse, de la hidroizolare, pana la lucrarile termoizolante sau la cele pentru rezolvarea unor probleme
cotidiene.
{mosloadposition user10}