La doi ani dupa crearea deja celebrelor mascote animate Do si Mo, leaderul pietei de retail de electronice, electrocasnice si tehnologia informatiei — DOMO, lanseaza o noua platforma de imagine de brand, si de aceasta data, tot impreuna cu Brandient.
Avand ca obiectiv intensificarea gradului de relationare emotionala a brandului cu consumatorii, Brandient a conceptualizat noua platforma prin crearea unui context al parodierii de secvente celebre din filme science-fiction. Astfel, naivul catel Do si obraznica pisica Mo ne fac sa zambim cand se teleporteaza sau plutesc pe orbita. Noua platforma a brandului se regaseste in toate punctele de contact ale brandului — TV, OOH, on-line, in punctul de vanzare, in literatura de informare si vanzare.
Ca o noutate pe piata romaneasca, Do si Mo vor fi prezenti si in salile de cinema, animand primul spot 3D produs in Romania, inca o sustinere a comportamentului de leader al brandului.
Creatia noii platforme de brand este semnata de designerii Brandient, Cristian ‘Kit’ Paul si Eugen Erhan si cu colaborarea Golem Studio pentru animatie.
“De azi, Do si Mo au un univers numai al lor, in care isi pot manifesta caracterele lor unice. Ne bucuram ca putem demonstra inca o data potentialul de emotie si entertainment pe care personajele il pot aduce unui brand.”—Eugen Erhan, Designer, Brandient.
Brandient a fost agentia de consultanta si design cu care Domo a realizat procesul de rebranding in 2005–2006 si de atunci este partenerul strategic al companiei in politicile de branding ale acesteia. Brandient a livrat pana acum 5 proiecte majore pentru Domo.
Domo Retail este unul dintre cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT şi telecom, incheind anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170 milioane de euro. Detine o retea nationala formata din 131 magazine (125 DOMO si 6 magazine Technomarket) ce insumeaza aproape 80.000 de metri patrati si peste 1650 angajati.