Brandient a finalizat procesul de branding pentru Biogood, primul lant local de magazine cu produse alimentare bio certificate international. Esenta brandului are la baza ideea simpla ca ‘bio este bun’ din toate punctele de vedere. Proprietate a unui grup de tineri antreprenori romani, Biogood lanseaza un nou standard al retailului specializat in Romania.
Biogood inseamna sanatate, natura, educatie, responsabilitate, placere si armonie si raspunde nevoilor si aspiratiilor omului contemporan, constientizand avantajele echilibrului intre sanatatea organismului uman si sanatatea mediul inconjurator. Toate produsele bio care se gasesc in magazinele Biogood respecta cele mai exigente certificari internationale pentru agricultura organica.
Pentru Biogood, Brandient a lucrat strategia de brand, identitatea verbala si vizuala, pachetul grafic si implementarea acestuia la toti vectorii de brand relevanti ai categoriei, de la punctul de vanzare la comunicarea de brand. Proiectul a durat 8 luni, iar echipa de design a fost compusa din Ciprian Badalan, Cristian “Kit” Paul si Bogdan Dumitrache, retorica de brand fiind semnata de Delia Zahareanu.
{mosloadposition user10}