Brandient a livrat strategia şi identitatea de brand pentru Benevo — The Homes Store, o iniţiativă spectaculoasă pe piaţa românească de real estate a unui grup de investitori canadieni conduşi de Michael Topolinski. Într-un context mai tensionat pe piaţa de real estate, Benevo reprezintă un model de business inovativ, un magazin de locuinţe în care cumpărătorul vede toate ofertele într-un singur show-room, stă de vorbă direct cu proprietarul (Benevo), şi beneficiază de toate serviciile de consultanţă şi colaterale la cea mai înaltă calitate. Această experienţă unică de retail pe piaţa românească a impus şi strategia de brand, fundamentată pe ideile de siguranţă, relaxare şi plăcerea de a cumpăra, pe sentimentul de “acasă”. În acord cu strategia, numele Benevo provine din “bene/benevolent” şi “evoluţie”, iar logoul solid transmite în acelaşi timp transparenţă şi prietenie. Platforma grafică completează dimensiunile identităţii cu intersecţii şi culori pastelate. Logo-ul şi platforma creativă Benevo sunt creaţia lui Cristian “Kit” Paul, Creative Partner Brandient, iar aplicaţiile grafice de identitate şi de corporaţie, retail graphics şi portofoliul de lansare sunt semnate de designerii Brandient Alin Tămăşan, Eugen Erhan şi Ciprian Bădălan.
“Benevo este un brand de servicii în adevăratul sens al cuvântului, construit obsesiv pe nevoile şi aşteptările unui consumator matur şi care are nevoie mai mult ca oricând de certitudini. De asemenea, este o lecţie exemplară de la Michael Topolinski, care are îndrăzneala şi perseverenţa să continue construcţia acestui concept într-o perioadă nefavorabilă. În branding, destinul face parte din proiect, orice am spune." Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.
{mosloadposition user10}