HEINEKEN a creat cea mai buna reteta, Brandient a desenat cel mai bun ambalaj, Red Dot a premiat cel mai bun design
Bucuresti/Singapore, august 2017. Red Dot, renumita competitie globala de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat in aceasta vara de HEINEKEN Romania.
In acest an, un juriu international de specialisti in design din 11 tari — practicanti, jurnalisti, critici si profesori — a selectat cele mai bune expresii ale designului dintre 8,051 de inscrieri din 50 de tari, in concordanta cu motto-ul cuprinzator al competitiei: “In cautarea designului si creativitatii de calitate”.
Conceptul de design pentru Silva — “Focus” — aminteste privitorului de un gest extrem de familiar, acela de incercuire a unei informatii importante pe un caiet, calendar sau pe tabla; acest tratament stilistic creeaza astfel o simpla dar pregnanta celebrare a mestesugului. Noul design transmite adevaratul spirit Transilvanean al brandului — o declaratie pentru misterul naturii, maiestria berii si gustul autentic.
Acest premiu este a doua recunoastere pentru Brandient la Red Dot — in 2015, coperta revistei BIZ dedicata Singapore a fost premiata pentru designul sau original de litera.
Red Dot Design Award este una dintre cele mai distinse competitii de design si probabil cea mai inalta recunoastere globala pentru design inovativ. In ultimii 60 de ani, Design Zentrum Nordrhein Westfalen a onorat excelenta in design. Mult doritul Red Dot a devenit un recunoscut “sigiliu” al calitatii si este acordat in domeniile de Design de produs, Concept de design si Design de comunicare.